برگزاری جلسه مشورتی درخصوص وضعیت اشتغال مددجویان در جاجرم

جلسه مشورتی درخصوص تاثیرات کارخانه آلومینا برزندگی ومعیشت مددجویان در جاجرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، امروز جلسه ای درخصوص تاثیرات کارخانه آلومینا برزندگی ومعیشت مددجویان توسط تیم مشاوره کارخانه آلومیناجاجرم با رئیس اداره بهزیستی این شهرستان برگزار شد.

در این نشست معصومه حسین نیا رئیس اداره بهزیستی جاجرم ضمن تقدیراز مهندس زارع مدیرعامل محترم شرکت الومینا درخصوص جذب معلولین از طریق سهمیه ۳درصدی صحبت کرد و گفت: مساله اشتغال معلولان تنها برعهده بهزیستی نیست و باید همه سازمان ها و ارگان های مرتبط در کنار آن قرار بگیرند و بخش خصوصی نیز میتواند ما را در رسیدن به این مهم یاری کند.

وی بابیان اینکه نیاز به اشتغال وخودکفایی معلولان کار ساده ای نیست، افزود:از آنجاییکه سازمان بهزیستی متولی امور معلولان است، جذب این قشر و پیگری امورات مربوط به این حوزه در دستور کار ما قرار دارد.

این مسوول در ادامه از کمکهای غیر نقدی این مجموعه شامل خرید پوشاک برای معلولین، خرید ولیچربرقی ولیفتراک وهمچنین مساعدت در برگزاری جشن های روز معلولین تقدیر و تشکر کرد.

حسین نیا در پایان ضمن اینکه از شرکت الومینا خواستار شد تا در ساخت ساختمان اداری بهزیستی جاجرم این اداره را یاری کند از مدیر عامل این مجموعه

خواست تا یک نفراز خانواده های دومعلولی را در مجموعه شان جذب و بکارگیری کنند.

برگزاری جلسه مشورتی درخصوص وضعیت اشتغال مددجویان در جاجرم

برگزاری جلسه مشورتی درخصوص وضعیت اشتغال مددجویان در جاجرم

کد خبر 39451

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد