شمیرانات| حوزه بازرسی باید چشم اداره و دستگاه اجرایی باشد

مراسم معارفه مسئول دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخ گویی به شکایات  بهزیستی شهرستان شمیرانات در سالن شهید فیاض بخش این اداره برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، علیرضا محمدی به عنوان مسئول دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخ گویی به شکایات  بهزیستی شمیرانات معرفی شد.

مدیر بهزیستی شمیرانات در این مراسم بیان داشت: بازرسی یک بازوی اجرای خوب برای ریاست است که باید مورد اعتماد و اطمینان مجموعه باشد.

 وی با اشاره به این مطلب  که دفتر بازرسی این شهرستان  مدتی فاقد مسئول بود و علیرضا محمدی با حضور خود در مدت یک ماه ارتباط خوبی را با مدیریت و همه قسمت ها داشت، افزود: مشخص است فعالیت وی در جهت اهداف  و ارتقائ سازمان  است و  دید ی آینده نگردارند که  با این هدف  کارها را پیش می برند و انتظار است  از این به بعد نیز ضمن برقراری ارتباط  بیشتر با تمامی حوزه ها روند فوق الذکر را ادامه دهند و هر کجا ایرادی را می بینند که بر خلاف دستور العمل های سازمان است طرح موضوع داشته باشند و امور مربوطه را به نحوی مدیریت داشته باشند که شکایتی از هیچ حوزه ای وجود نداشته باشد.  

در ادامه مسئول دفتر بازرسی ضمن تشکر از اطمینانی که  مدیر و معاونین و مسئولین ادارات و دفاتر شهرستان به وی دارند  با ذکر مثالی اذعان داشت: اگر مسئولیت را بعنوان یک طعمه در نظر گرفته شود نه تنها مورد رضایت خلق و خدا قرار نمی گیرد بلکه ایجاد فساد و تباهی می شود ولی اگر مسئولیت را بعنوان امانت در نظر بگیریم این امانت ایجاد تعهد به خلق می شود که آن هم مورد رضایت خدا است.

 محمدی اظهار امیدواری کرد: سیرت امام علی و عملکرد این امام همام را در کارها دنبال کنیم.

کد خبر 39428

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد