پیام تبریک رئیس سازمان بهزیستی کشور در پی نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان ایران در مسابقات قهرمانی جهان، ترکیه ۲۰۲۱

دکتر وحید قبادی در پس از نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات قهرمانی جهان در ترکیه پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بهزیستی کشور، متن پیام به شرح زیر است؛

 کشتی گیران نام آور تیم ملی آزاد ناشنوایان ایران، درخشش خیره کننده شما ورزشکاران بلند همت در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۱ ترکیه و ایستادن بر سکوی نایب قهرمانی جهان را تبریک می گویم.

بی تردید کسب این افتخار ارزشمند تاییدیست بر توانایی مضاعف گروه های توانخواه که با توکل بر الطاف خداوند و  همت و تلاش خود، خواستن توانستن است را به واقعیت تبدیل می کنند.

اینجانب با تبریک مجدد موفقیت کسب شده به شما ورزشکاران عزیز، سر مربی، کادر فنی و دیگر عوامل اجرایی در این رخ داد مبارک، سلامتی و سربلندی تان را در تمامی عرصه های زندگی از ذات اقدس الهی مسألت دارم.


دکتر وحیدقبادی دانا
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور


گفتنی است؛ تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان کشورمان با کسب ۲ مدال طلا، ۳ نقره و ۳ برنز عنوان نایب قهرمانی جهان را به دست آورد، ترکیه میزبان مسابقات قهرمان شد و تیم قزاقستان عنوان سوم را به دست آورد.
مدال آوران ایران در این مسابقات حسین نوری در وزن ۷۴ کیلوگرم و حمیدرضا کنعانی در وزن ۷۹ کیلوگرم مدال طلا، محمد سیاهوشی در وزن ۵۷ کیلوگرم، فرود حجتی در وزن ۷۰ کیلوگرم و محسن منوچهر در وزن ۹۲ کیلوگرم مدال نقره و کیوان رستم آبادی ، حسین دریکوند و حسن مدانلو در اوزان۶۱ ،۸۶ و ۹۷ کیلوگرم مدال برنز را برای کشورمان به دست آوردند.

کد خبر 39380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =