ارائه خدمات تخصصی توسط نیروهای جهادی بهزیستی در محله دولت‌خواه+ تصاویر

با حضور پزشکان و پرستاران در قالب تیم‌های جهادی بهزیستی استان تهران در محله دولت‌خواه در منطقه ۱۹ خدمات درمانی، مددکاری و همچنین تب سنجی و تست کرونا انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ همزمان با فرار رسیدن هفته بهزیستی و در راستای آگاه‌ سازی خانواده‌ها از خدمات تخصصی و حمایتی بهزیستی در بخش‌های مختلف با مشارکت نیروهای جهادی، پزشکان و پرستاران طرح یک اردو جهادی خدمات تخصصی بهزیستی در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر تهران برگزار شد.

محمود ابراهیمی مسئول اردوهای جهادی بهزیستی استان تهران ضمن اشاره به برنامه ریزی در هفته بهزیستی گفت: همزمان با سالروز تأسیس بهزیستی در ۲۵ تیرماه برنامه‌های مختلفی در تهران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور نیروهای جهادی، پزشکان و پرستاران در مناطق حاشیه‌ای شهر تهران تصریح کرد: امروز با حضور جمعی از این افراد در منطقه ۱۹ (دولت‌خواه) طرح مشاور خدماتی و همچنین خدمات پزشکی، پرستاری، ارتوپدی فنی، مددکاری اجتماعی و دندانپزشکی ارائه شده است.

ابراهیمی هدف از اجرای اردو  جهادی یک روزه در این منطقه را ارائه خدمات تخصصی، آشنایی و آگاه‌سازی ساکنین این منطقه با خدمات بهزیستی دانست و گفت: در این طرح علاوه بر آشنایی خانواده‌ها از خطرات ویروس کرونا و  غربالگری آنها در صورت مثبت شدن تست کرونا به مراکز درمانی ارجاع داده خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در آینده نیز طرح‌های اشاره شده در مناطق حاشیه‌ نشینی شهر تهران ادامه خواهد داشت.

کد خبر 39368

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد