دیدار مدیرکل بهزیستی با ریاست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی با دکتر سید احمد هاشمی ریاست دانشگاه علوم پزشکی این استان دیدار و گفتگو داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، دکتر محمد شجاع در دیدار با دکتر سید احمد هاشمی ریاست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ضمن گفتگو در خصوص وضعیت کرونا و شیوه های پیشگیری آن، از زحمات بی دریغ کادر درمان در شرایط کرونایی تقدیر و تشکر کرد وگفت: در این روزها که آمار مبتلایان به ویروس کرونا بیش از پیش رو به افزایش است  بخش مهم و اعظمی از بار مقابله با این ویروس  بر دوش کادر درمان و به ویژه پرستاران است.

وی بابیان اینکه پرستاران و سایر کارکنان بخش بهداشت و درمان، نقشی اساسی در تامین سلامت جامعه ایفا می‌کنند، افزود: کادر درمان و پرستاران جزو گروهی هستند که به دلیل تماس مستقیم و مراقبت‌های شبانه‌روزی با بیماران کرونایی، شدیداً در معرض ابتلا به این بیماری قرار دارند. استرس ابتلا به این بیماری و انتقال آن به اعضای خانواده، بر فشار روانی وارد بر این افراد افزوده است. با این وجود پرستاران با از خودگذشتگی، همچنان از بیماران مراقبت می‌کنند و برای حفظ سلامت جامعه می‌کوشند.

دکتر سید احمد هاشمی ریاست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این دیدار ضمن تبریک بمناسبت استقرار در سمت جدید در خصوص همکاری های دوجانبه و بررسی مسائل بهداشتی جامعه هدف بویژه مراقبت های بهداشتی کووید ۱۹ در مراکز اقامتی بهزیستی و همچنین واکسیناسیون توانخواهان مقیم مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی استان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

دیدار مدیرکل بهزیستی با ریاست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

دیدار مدیرکل بهزیستی با ریاست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

کد خبر 39366

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد