مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، کسب مدال برنز حسین کاظمی لتحری را تبریک گفت

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، کسب مدال برنز حسین کاظمی لتحری کشتی گیر ناشنوای کاشانی در مسابقات کشتی جوانان ناشنوای جهان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی اله نصر دیروز در حاشیه شورای اداری بهزیستی استان با اشاره به توانمندی‌های مختلف افراد دارای معلولیت گفت: امروز افراد دارای معلولیت توانمندی خود در عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را به رخ جامعه کشانده‌اند و فعل "خواستن توانستن است" را به بهترین شکل ممکن در عمل صرف کرده‌اند و علیرغم محدودیت‌های مختلف، نقش پررنگ و افتخارآفرینی در عرصه‌های ملی و بین المللی داشته‌اند.
وی افزود: کسب مقام سومی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشور در مسابقات جهانی ترکیه برگ زرینی بر موفقیت‌های ورزشی ناشنوایان کشور است. در این میان بر خود وظیفه می‌دانم از کادر فنی و اعضای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان کشور بویژه کشتی‌گیر ناشنوای کاشانی آقای حسین کاظمی لتحری که در این مسابقات موفق به کسب مدال برنز شد، تقدیر و تشکر نمایم. برای این عزیزان و تمامی جامعه هدف بهزیستی بخصوص ورزشکاران آرزوی شادکامی و موفقیت دارم.
خاطر نشان می‌شود در پایان مسابقات کشتی آزاد جوانان ناشنوای جهان در ترکیه، تیم ملی جوانان آزادکار ناشنوای ایران پس از تیم‌های روسیه و ترکیه در جایگاه سوم ایستاد که حسین کاظمی لتحری، کشتی گیر ناشنوای کاشانی یکی از مدال آوران برنزی این مسابقات بود.
 

کد خبر 39364

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد