ملارد| برگزاری دوره آموزشی دستور العمل ضوابط مناسب سازی 

همزمان با گرامیداشت روز شهرداری ها، کارگاه آموزشی با موضوع دستورالعمل ضوابط و مقررات مناسب سازی با هماهنگی فرمانداری و اداره بهزیستی برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی با بیان اینکه نظارت بر مناسب سازی صحیح معابر، اماکن و ارگانها از مهمترین اهداف سازمان بهزیستی است گفت: مناسب سازی فضاها براساس ضوابط و دستورالعمل هایی که از سوی سازمان بهزیستی تهیه شده نقش بسیار پر رنگی در سهولت دسترسی افراد با توانایی های ویژه در جامعه دارد.  

مسئول توانبخشی این اداره نیز ضمن تاکید بر برگزاری دوره ای و متناوب اینگونه کارگاهها و جلسات گفت: دسترسی آسان معلولین به امکانات موجود در جامعه موجب افزایش اعتماد بنفس آنان و در نتیجه توانمند سازی شان میشود که این مسئله میتواند تاثیر بسزایی در انجام امور بصورت مستقل و مهمتر از همه اشتغال توانخواهان داشته باشد.  

سهیلا همزه کارشناس مناسب سازی حوزه توانبخشی نیز ضمن تقدیر از همکاری کلیه ارگانها و حمایت های فرمانداری شهرستان گفت: طی پیگیری های صورت گرفته با حضور کارشناس مناسب سازی معاونت توانبخشی بهزیستی استان تهران مطالب بسیار خوبی در خصوص : مقررات مناسب سازی در احداث ساختمانها، معابر شهری و …. به حاضرین در جلسه که از دهیاران و مهندسین ناظر شهرداری بودند ارائه شد.

کد خبر 39359

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد