رعایت پروتکل های بهداشتی در گرامیداشت هفته بهزیستی

معاون پشتیبانی و منابع انسانی : الویت در اجرای برنامه های هفته بهزیستی باید سلامت همکاران ، مدعوین و شرکت کننده در برنامه ها باشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، جلسه تدین و برنامه ریزی گرامیداشت هفته بهزیستی در محل سالن شهید فیاض بخش ستاد استان با حضور کلیه اعضای شورای معاونین بهزیستی برگزار شد .

در ابتدای این جلسه حسین نوحی معاون پشتیبانی و جانشین مدیرکل ضمن عرض خداقوت به مدیران ستادی بزرگداشت هفته بهزیستی را یکی از مهمترین برنامه های اجرایی در سال بیان و اظهار داشتند : با توجه به شرایط شیوع کرونا در کشور و پیش بینی شروع موج پنجم کرونا الویت در اجرای برنامه های هفته بهزیستی باید سلامت همکاران ، مدعوین و شرکت کننده در برنامه ها باشد .

معاون پشتیبانی و منابع انسانی در ادامه خوستار برنامه ریزی دقیق و عدم تجمع در برنامه ها و افتتاحیه ها شده و افزودند : رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی نباید تنها به برنامه های ستاد محدود شود و رعایت این موارد در برنامه ریزی و اجرای برنامه های شهرستان ها نیز پیگیری شود .

در ادامه این جلسه میثم اعرابیان مسئول روابط عمومی و دبیر گرامیداشت هفته بهزیستی ضمن تقدیر از حضور اعضاء در جلسه و قدردانی از مشارکت ایشان در ارائه پیشنهادات با موضوع این هفته ابراز داشتند : برنامه های گرامیداشت هفته بهزیستی امسال نیز همانند سال گذشته با وجود شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه ریزی و اجراء شود .

ایشان اجرای برنامه های هفته بهزیستی را در سه قالب برنامه های کشوری ، استانی ، شهرستانی و در سه رده مدیرکل ، معاونین و روسای شهرستانی بیان و افزودند : برنامه های گرامیداشت هفته بهزیستی با ارسال نامه با موضوع ارائه افتتاحیه و پیشنهادات به معاونین ، مسئولین ستادی و روسای شهرستان ها به مرحله تدوین ، برنامه ریزی و ابلاغ رسیده است .

در ادامه این جلسه برنامه و تاریخ های پیشنهادتی ارائه و در این خصوص بین اعضاء بحث و تبادل نظر انجام و برنامه نهایی بزرگداشت چهل و یکم سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی به تصویب اعضای شورای معاونین اداره کل بهزیستی استان رسید .

مقرر گردید برنامه و افتتاحیه های مصوب به شهرستان های تابعه ابلاغ گردد .

کد خبر 39340

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد