شهر تهران| برگزاری جلسه آموزشی کارشناسان مشارکت‌های مردمی مراکز تحت نظارت

معاون مشارکتهای مردمی  بهزیستی شهر تهران گفت: با انجام کار کارشناسی و خدمات حرفه ای کارکنان مشارکتهای مردمی، توزیع خدمات عادلانه تر و هدفمندتر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، جلسه آموزشی ویژه کارشناسان مشارکتهای مردمی مراکز دولتی و غیر دولتی با حضور معاون، کارشناسان مسئول حوزه مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرتهران، در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

  در ابتدای این جلسه میترا گلستانی اظهار داشت: حوزه مشارکتهای مردمی در ۴ بخش جلب و جذب کمکهای مردمی، مسکن مددجویان، اشتغال و کارآفرینی و صدور مجوزهای مراکز غیر دولتی (ماده ۲۶)  به ارائه  خدمت می پردازد.

گلستانی در ادامه اظهار داشت: از آنجاییکه سازمان بهزیستی وظایف و فعالیتهای زیادی را  برعهده دارد، مسلما برای تحقق اهداف ارزشمند و خدمتگزاری به جامعه هدف سازمان بهزیستی نیاز به حمایت و پشتیبانی از سوی خیرین و سایر ارگانها می باشد.
 
وی گفت: به همت خیرین  ومردم عزیز در سال گذشته به یاری خداوند و تلاش همکاران جلب و جذب توانستیم در قالب پویش های همدلی، پازل همدلی و ماه رمضان کمکهای زیادی را دریافت و به دست مددجویان برسانیم که بسیار ارزشمند است.

   وی با تشکر از کلیه همکاران در به ثمر رسیدن این مهم اضافه کرد: در مقوله جلب و جذب کمکهای خیرین یکی از مهمترین اصول شناسایی خیرین هر منطقه می باشد.

گلستانی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به آمارها و تجارب بدست آمده اغلب خیرین ترجیح می دهند کمکهای خود را در منطقه جغرافیایی خود صرف مددجویان نمایند.  

وی افزود: با راهنمایی های مفید کارشناسان که در ارتباط تنگاتنگ با مددجویان هستند، می تواند کمکها به صورت اصولی، مدون و برنامه ریزی شده به دست مددجویان برسد. که در یک منطقه، کمکهای زیادی از خیرین دریافت نگردد و از سویی منطقه ای دیگر از این کمکها بی بهره و یا کمتر بهره مند شوند. و  قطعا همکاران مراکز با کار کارشناسی و با توضیح شرایط به خیرین و تعامل بیشتر با دیگر مراکز، باعث توزیع عادلانه تر کمکهای مردمی شوند.
 
گلستانی در پایان تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان شاهد تعامل زیبای کارشناسان مراکز و ستاد بهزیستی شهر تهران بودیم و خوشبختانه ثمره آن توزیع حدود  ۱۲۰۰۰ بسته ارزاق بین مددجویان بود.

کد خبر 39306

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد