دیدار صمیمانه مدیرعامل جمعیت هلال احمر ومعاونین، با دکتر محمدی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه

دکتر معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر و معاونین وی با دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه دیدار کردند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: دکتر محمدی در این دیدارضمن خیرمقدم به دکتر معتمدی وهمراهانش با خطیر شمردن خدمات همکاران هلال احمر در بحرانها گریزی به اقدامات بسیار ارزشمند انها در بحران زلزله وسیل زد وتعامل وهمکاری نیروهای هلال احمر وتیم های محب اداره کل بهزیستی را بسیار خوب ارزیابی نمود وان را تجربه بسیار موفقی توصیف کرد.

دکتر محمدی در این دیدار با برشمردن مشکلات عدیده مددجویان این اداره کل شرایط را برای همکاری هر دو دستگاه وانعقاد تفاهمنامه ای جهت حل بخشی از مشکلات جامعه هدف ازجمله هزینه های درمان آموزش وخدمات ارتز و پروتز وفیزیوتراپی،کمک وسایل توانبخشی وبسته های معیشتی بسیار مساعد دانست وابراز امیدواری کرد این تفاهمنامه منشا خیر وبرکت برای مددجویان این اداره کل باشد. در پایان دکتر محمدی از همکاری وتعامل بسیار خوب دکتر معتمدی وهمکارانش قدردانی نمود.
 دکتر فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر در این جلسه از امادگی این جمعت در راستای حل مشکلات جامعه هدف خبر داد و گفت: ظرفیت های در راستای تهیه لوازم کمک توانبخشی و کمک هزینه درمان وجود دارد و در صورت شرایط لازم و معرفی از سوی بهزیستی استان اماده همکاری هستیم.

معتمدی افزود: بیماران مراجعه کننده پیش از ساخت و دریافت پروتز به عنوان جایگزین یکی از اندام های از دست رفته، در جلسات مشاوره با حضور پزشک، فیزیوتراپ، ارتوپدی فنی و متخصص تغذیه بهترین نوع پروتز به مددجو معرفی می شود و خدمات ارتوپدی فنی، فیزیوتراپی، کاردرمانی و گفتاردرمانی در مرکز توانبخشی این جمعیت به نیازمندان انجام می شود. 

وی گفت: یکی از فعالیت‌های خوبی که برای جامعه تاب آور می توان انجام داد فراهم کردن آموزش های همگانی در رشته‌ها و رسته‌های مختلف است.

کد خبر 39296

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد