شاهرود |  ۳۴۸ میلیون تومان برای تامین وسایل توانبخشی به توانخواهان پرداخت شد

مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت: پارسال بالغ بر ۳۴۸ میلیون تومان برای تهیه و تامین وسایل کمک توانبخشی در اختیار مددجویان قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود اظهار داشت: در سال گذشته 783 نفر از توانخواهان با تخصیص اعتبار یاد شده اقلام کمک توانبخشی از جمله عصا،سمعک،ویلچر،تشک مواج و خریداری کردند .

جهانسیر با اشاره به اهمیت کاشت حلزون در سن زیر ۶ سال گفت: در سال گذشته به این منظور ۷ کودک کم شنوا اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیون تومان دریافت نمودند.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت نگهداری از معلولین در خانواده افزود: سازمان بهزیستی  به منظور بهبود کیفیت زندگی معلولان و ترغیب خانواده ها به نگهداری آنها در منزل، حق پرستاری ماهیانه به خانواده های مورد نظر پرداخت می نماید که در سال ۹۹ بالغ بر ۱۳۲ میلیون تومان حق پرستاری به حساب ۲۲۰ توانخواه واریز شد.

وی حق پرستاری پرداخت شده به ۱۳۴ معلول ضایعه نخاعی را ۸۰ میلیون تومان عنوان کرده و ادامه داد: خدمات مددکاری،حق پرستاری و خدمات توانپزشکی به معلولین ضایعه نخاعی ارائه می شود که پارسال ۳۸ میلیون تومان خدمات توانپزشکی به این عزیزان ارایه شد.

جهانسیر در پایان : ۴۲میلیون تومان هم برای تهیه ارتز و پرتز ۷۸ توانخواه هزینه شد.

کد خبر 39294

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد