انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی و جمعیت هلال احمر استان هرمزگان

در نشست مشترک با حضور سرپرست بهزیستی هرمزگان و مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ، تفاهم نامه همکاری با موضوع توسعه خدمات آموزشی ، حمایتی ، امدادی و فرهنگی در سراسر استان منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای تعامل و گسترش همکاری های موثر و بهره مندی از ظرفیت های متقابل به ویژه در زمینه های فعالیت های خیرخواهانه و بشردوستانه و استفاده از ظرفیت های موجود برای ارائه خدمات داوطلبانه به جامعه هدف ،  تفاهم نامه همکاری با موضوع توسعه خدمات آموزشی ، حمایتی ، امدادی و فرهنگی در سراسر استان بین اداره کل بهزیستی هرمزگان و جمعیت هلال احمر استان منعقد گردید.

دکتر حسن نژاد سرپرست بهزیستی هرمزگان در این نشست با اشاره به سوابق درخشان و پیشینه همکاری دو نهاد در خدمت رسانی به مردم ، گسترش این همکاری های مشترک را مایه خرسندی و نقطه عطفی برای خدمت رسانی مطلوبتر به محرومین و جامعه هدف بهزیستی عنوان کرد و افزود :  بهزیستی استان با تمام توان و نیروهای خدوم در چند حوزه خدمات تخصصی را به جامعه هدف ارائه می نماید.

سرپرست بهزیستی هرمزگان گفت : اولویت بهزیستی پیشگیری است و در این خصوص اقدامات خوبی به ویژه در پیشگیری از معلولیت ها با انجام غربالگری بینایی و شنوایی کودکان زیر 5 سال و نوزادان صورت گرفته است.

دکتر حسن نژاد تامین مسکن مددجویان و ایجاد اشتغال را از دیگر خدمات اولویت دار بهزیستی عنوان کرد و افزود : با نگاه تخصصی و مجدانه پیگیر این امور هستیم.

سرپرست بهزیستی هرمزگان تصریح کرد : خدمات بهزیستی و هلال احمر مکمل یکدیگرند و بی شک هم افزایی و بهره برداری بهینه از پتانسیل دو نهاد می تواند در ارائه خدمات با کیفیت به جامعه هدف موثر باشد.

مهندس مختار سلحشور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های این جمعیت در استان گفت: سازمان بهزیستی و هلال احمر وجوه اشتراک بسیاری دارند و بزرگترین آن خدمت رسانی به آسیب پذیرترین اقشار جامعه است.

وی در ادامه افزود : هلال احمر به عنوان نهادی اجتماعی همراه با بهزیستی و دیگر دستگاه ها در سنگر خدمت رسانی به مردم و بخصوص جامعه هدف استان فعالیت می‌کند و امیدواریم که این تفاهم نامه همکاری در جهت ارائه خدمات شایسته به جامعه هدف باشد.

کد خبر 39286

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد