دیدار مدیرکل بهزیستی با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی با سید محمد پاکمهر نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، امروز دکتر محمدشجاع مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی با سید محمد پاکمهر نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی دیدار و در خصوص بررسی مسائل و مشکلات جامعه هدف بهزیستی و اقدامات و برنامه های پیش روی این اداره کل به گفتگو پرداخت.

دکتر شجاع در این دیدار با اشاره به گستردگی خدمات بهزیستی به جامعه هدف عنوان کرد: سازمان بهزیستی باتوجه به جایگاه خاصی که دارد به عموم افراد جامعه خدمات اراِِِئه می دهد چرا که مسائل مربوط به قبل تولد در قالب مشاوره ژنتیک آغاز و تا دوران سالمندی ادامه دارد و این مهم نشان دهنده گستردگی خدمات این سازمان و همچنین  سختی کار است. 

وی افزود:سازمان بهزیستی یکی از واحدهای خدماتی است که جامعه هدف آن از عزیزترین بندگان خدا هستند و خدمت در بهزیستی به مثابه عبادت است  لذا امیدواریم که با کمک و همکاری معاونین و دستگاهها و شرکای اداری بتوانیم بیش از پیش در جهت ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی گام برداریم.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی خواستار همکاری بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با برنامه های بهزیستی شد و گفت: تلاش می کنیم به کمک نمایندگان استان بتوایم موانع و مشکلات را جهت رفاه حال مددجویان مرتفع کنیم.

در ادامه سید محمد پاکمهر نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به دکتر شجاع بمناسبت استقرار در سمت جدید،  از تلاشهایی که در بهزیستی در جهت خدمت به اقشار مختلف انجام می شود، تقدیر و تشکر کرد و گفت: کار در بهزیستی جز مشاغل بسیار سخت است و بهزیستی وظیفه سنگین و مهمی جهت ارتقاء رفاه و بهتر زیستن مردم خصوصا جامعه هدف بر عهده دارد و محقق شدن این امر مستلزم تلاش همه ی مدیران و مجموعه کارکنان بهزیستی می باشد.

دیدار مدیرکل بهزیستی با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

کد خبر 39278

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد