میثاق با شهدا تداعی رشادتهای بسیجیان است

حرکت در مسیر شهدا از آرمانهای بسیج است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان نشستی با حضور ابوالفضل تشرفی فرمانده پایگاه مقاومت رمضان اداره کل بهزیستی استان و اعضای شورا ی پایگاه برگزار شد.

ابوالفضل تشرفی فرمانده پایگاه مقاومت رمضان در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از اعضای پایگاه بیان داشت:

 با ذکر واژه بسیج  هر چند که تصویر رشادتها و فداکاریهای بسیجیان دفاع مقدس در ذهن تداعی می شود ولی  آنچه که هم اکنون حائز اهمیت است میثاق با شهدای عزیز و ارمانهای آنان و حرکت درمسیر شهدا از آرمانهای بسیج است.

ابوالفضل تشرفی تصریح کرد: با عنایت به اینکه در آستانه  فرارسیدن هفته بهزیستی  هستیم و خدمت رسانی در سازمان بهزیستی خدمتی جهادی است، بسیج  پایگاه مقاومت رمضان اداره کل بهزیستی استان سمنان هم باید ویژه تر از دیگر ایام وارد صحنه شود و ارزشهای دفاع مقدس را در قالب خدمت مخلصانه به جامعه هدف بهزیستی به نمایش بگذارد.

تشرفی در بخش دیگر سخنان خود افزود: بسیج و تعامل اداری در کنار یکدیگرند و از اهداف تشکیل بسیج تقویت کیفیت فعالیتهای بسیج و کمیت نیروی انسانی در بسیج  است.

فرمانده پایگاه مقاومت رمضان اداره کل بهزیستی استان سمنان  تعامل با جوانان و جذب حداکثری افراد علاقه مند و توانمند  در این عرصه را از دیگر رسالتهای تشکیل پایگاه و شورای بسیج پایگاه دانست.

 در بخش دیگر این نشست اعضای شورای بسیج پایگاه مقاومت رمضان اداره کل بهزیستی استان سمنان انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و در خصوص مشارکت در برنامهای هفته بهزیستی و تقویت برنامه های پایگاه به بحث و نظر پرداختند.

کد خبر 39252

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد