دیدار سرپرست بهزیستی هرمزگان با رییس کل دادگستری استان

سرپرست بهزیستی هرمزگان به مناسبت هفته قوه قضاییه با رئیس کل دادگستری استان دیدارکرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ دکتر ابراهیم حسن نژاد سرپرست بهزیستی هرمزگان به همراه قاسم جلالی مدیر حراست و  حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین رازمند مدیر روابط بهزیستی استان به مناسبت هفته قوه قضاییه با علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست بهزیستی هرمزگان در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، شهید فیاض بخش و 72 تن از یاران امام و انقلاب و تقدیر از همراهی همیشگی مجموعه پرتلاش دادگستری استان با بهزیستی گفت: تعاملات بهزیستی و دادگستری در بسیاری از موارد ، همچون فرزند خواندگی، ساماندهی معتادین متجاهر و افراد دارای سوء مصرف مواد مخدر، رسیدگی به مشکلات خانواده و... فراوان است و دادگستری استان همواره در انجام مطلوب این رسالت سنگین همراه و یاور بهزیستی بوده است.

دکتر ابراهیم حسن نژاد در ادامه ضمن ارائه گزارشی از ساماندهی معتادین متجاهر در مرکز ماده 16 و همچنین مشکلات فرا روی این مرکز به ارائه توضیحاتی در بحث چالش های تامین مسکن مددجویان پرداخت .

وی ابراز امیدورای کرد: بتوان با گسترش تعاملات و همکاری های مشترک زمینه خدمت رسانی بیشتر به افراد دارای معلولیت ، محرومین ، آسیب دیدگان اجتماعی و افراد در معرض آسیب استان را فراهم نمود.

علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان نیز با اذعان به گستردگی جامعه هدف و تنوع ماموریت های بهزیستی، کار در بهزیستی را بسیار دشوار ، حساس و ماجور نزد خداوند دانست و گفت : بی شک رسیدگی به نیازمندان ، افراد دارای معلولیت و محرومین اجری بی اندازه نزد خداوند دارد.

وی در خصوص حساسیت کار در بهزیستی به ویژه در خدمت رسانی به آسیب دیدگان اجتماعی ، زنان سرپرست خانوار و افراد دارای اعتیاد و سومصرف مواد سخن گفت و تصریح کرد : کار در این موارد باید دقیق و همراه با مسئولیت پذیری اجتماعی و اخلاقی باشد تا بتوان در این رسالت خطیر موفق بود.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با تقدیر از فعالیت های تخصصی بهزیستی که نقشی موثر در تامین سلامت روانی و جسمی جامعه ایفا نموده است ، آمادگی دادگستری استان هرمزگان را در خصوص مساعدت و رفع مشکلات پیش روی جامعه هدف بهزیستی اعلام نمود.  

کد خبر 39166

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد