تغییرات مدیریتی، همیشه به نفع سازمان بوده است

مدیرکل جدید بهزیستی خراسان شمالی بابیان اینکه تغییرات مدیریتی، همیشه به نفع سازمان بوده است، گفت: این تغییرات سبب ایجاد شور  جدیدی در جهت ارتقای سازمانی و همچنین موجب شادابی و ارتقای خدمات در سازمان مورد نظر می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، پیش از ظهر امروز دکتر محمد شجاع در جمع مسوولین کشوری، استانی و شهرستانی که در اداره کل بهزیستی خراسان شمالی حضور داشتند، اظهار کرد: تغییرات مدیریتی از نگاه مثبت همیشه به نفع سازمان بوده و این مهم سبب ایجاد شور  جدیدی در جهت ارتقای سازمانی و همچنین موجب شادابی و ارتقای خدمات در سازمان مورد نظر می شود.

وی به رزومه کاری خود در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: فعالیت در حوزه های درمان، آموزش و مدیریت سبب شد تا با قدرت و قوای بیشتری این مسوولیت خطیر را برعهده بگیرم و امیدوارم تا باخلاقیت و نوآوری در روند کاری موجب شکوفایی و پیشرفت در سازمان شوم.

مدیر کل جدید بهزیستی تاکید کرد: ارتقای سطح خدمات یک‌مدیر علاوه بر وظایف سازمانی تحت تاثیر ابتکار و خلاقیت است و امیدوارم وجوه علمی که در وجودم نهادینه شده است بتواند راه گشای موازین باشد تا بتوانم کارهای جدید و خلاق انجام دهم.

این مسوول تصریح کرد: پیش نویس چند طرح ملی و مبتکرانه از جمله برنامه ها و اقدامات بنده در این مدت کوتاه بوده است و امیدوارم با عملیاتی شدن این طرحها گام های موثری برای ارتقا سطح شاخص های سازمان بردارم.

دکترشجاع خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی یکی از واحدهای خدماتی است که جامعه هدف آن از عزیزترین بندگان خدا هستند و خدمت در بهزیستی به مثابه عبادت است  لذا امیدواریم که با کمک و همکاری معاونین و دستگاهها و شرکای اداری بتوانیم بیش از پیش در جهت ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی گام برداریم.

وی بااشاره به اینکه بیش از ۱۱۰ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش بهزیستی هستند، بیان کرد:  این مساله بعنوان تلنگری جدی بشمار می آید و از طرفی سنگینی بار مسئولیت مدیران را بیشتر می کند.

مدیر کل جدید بهزیستی خراسان شمالی افزود: استان خراسان شمالی، علی رغم تلاش‌های نماینده، استاندار و مدیران استان نوپایی است و پتانسیلهای محدودی دارد بااین وجود باید تمام تمرکزمان ارتقا شاخص های رفاهی شهروندان و گروه های هدف باشد. 

دکترشجاعبا تاکید بر اینکه روال کاری باید ارتباطات موثر فراسازمانی باشد، بیان کرد: استانداری بعنوان نهاد حکومتی، صنعت، نهادهای خیریه باید در جهت ایجاد اشتغال، ثروت و ایجاد مسکن برای افراد تحت پوشش مارا یاری کنند. 

وی در پایان با ارائه برنامه های مدیریتی خود خواستار همراهی بیش از پیش کارکنان و مسئولین استان برای تحقق هرچه بهتر اهداف سازمان و خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان شد.

کد خبر 39165

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد