۳۸۰۰ شهید تقدیم عرصه مبارزه با مواد مخدر شده است 

معاون سیاسی، امنیتی استانداری زنجان درنشست تخصصی بهزیستی گفت: درمسیر مبارزه با مواد مخدر، قطع و پیشگیری از این بلای خانمان سوز ۳۸۰۰شهید تقدیم این عرصه شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان مرادی در نشست تخصصی با منتخبین سازمان های مردم نهاد، انجمن خیرین و کارآفرینان برتر بهزیستی اظهار کرد: مصرف مواد مخدر انحراف بزرگی در مسیر زندگی فرد، خانواده و جامعه ایجاد می کند.

وی افزود: مصرف مواد مخدر  به دلیل دربرگیری بالا و در معرض خطر بودن همه قشرها تبدیل به یک معضل شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: درگیر شدن فرد با مواد مخدر ابتدا سلامتی فرد را تهدید می کند و سپس هویت شخصی را تهدید می کند، در نهایت کانون گرم خانواده را بشدت درگیر کرده و جامعه نیز مبتلا می شود و تاثیرات مخربی در زمینه اقتصادی، امنیتی وحفظ سلامت جامعه دارد.
وی با بیان اینکه نجات جوان معتاد هنر است، بیان کرد:  باید آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جامعه عالمانه صورت بگیرد و باید حساسیت های لازم نسبت به مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی را در جامعه ایجاد کنیم و سمن های و سازمان های مردم نهاد در این امر نقش به سزایی دارند.  
مرادی اضافه کرد: نیاز هست مردم برای مقابله با مواد مخدر به میدان بیایند و با تشکیل سمن ها و نهادهای مردمی به یاری خانواده ها بشتابند.

وی افزود: معتاد بیماری است که باید به او کمک شود و پس از بازگشت سلامتی فرد هویت او باز گردانده شده وبه اشتغال فرد توجه شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان با اشاره به اینکه شناسایی دقیق اهداف ثبت شده و برنامه ریزی برای تحقق اهداف از مهم ترین استراتژی سازمان های مردم نهاد است، یادآور شد: گروههای مردم نهاد و سمن ها باید با  شفافیت فعالیت کنند و سقف شیشه ای برای نمایش فعالیت های خود در زمینه های مالی و کاری به مردم داشته باشند تا زمینه ادامه همکاری وبقای خودرا فراهم نمایند.

کد خبر 39163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد