بهار| جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بهزیستی

اولین جلسه تصمیم گیری نحوه برگزاری هفته بزرگداشت بهزیستی و چهل و یکمین سالگرد تاسیس سازمان با حضور رئیس و کارشناسان حراست، روابط عمومی، مسئول اورژانس اجتماعی، مدیران مراکز مثبت زندگی اداره بهزیستی شهرستان بهار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی در ابتدای این جلسه رییس اداره بهزیستی شهرستان بهاربا اشاره به شیوع مجدد ویروس کرونا در سطح استان بر رعایت کامل و دقیق ضوابط بهداشتی تاکید کرد و برگزاری برنامه های  هفته بهزیستی را ضروری برشمرد.

منوچهر نوروزی تصریح کرد: از اقدامات و فعالیتهای تمامی دفاتری که در سال گذشته با بهره گیری از ظرفیتهای موجود عملکرد به سزا و قابل تقدیری به جا گذاشتند تشکر و قدردانی نمود.

 وی ضمن اشاره به در پیش بودن هفته بهزیستی، این هفته را فرصت مناسبی برای بیان اهداف و مقاصد سازمان طبق رسالت از پیش تعیین شده و مشارکت طلبی و نهاد سازی اجتماعی عنوان کرد و افزود: در هفته بهزیستی ارائه اطلاعات باید به صورت دقیق و کارشناسی شده که از راه های مختلف برای معرفی فعالیتهای گسترده این اداره انجام شود.

نوروزی  استفاده از روش های آنلاین و فضای مجازی را بهترین روش برای معرفی خدمات و برنامه های بهزیستی دانست  و اظهار داشت: رونمایی و افتتاحیه مراکز مثبت زندگی به صورت تجمع محدود برگزار شود.

مریم مرادی روابط عمومی بهزیستی شهرستان نیز با اشاره به هفته بهزیستی که از ۲۵ تیرماه شروع خواهد شد به تشریح برنامه های پیشنهادی و هم چنین اعلام نظرات دریافت شده از حوزه های تخصصی و بهزیستی شهرستان پرداخت.

گفتنی است، از مهم ترین برنامه های شاخص هفته بهزیستی تجدید میثاق با شهدا، برگزاری نشست های خبری، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مددجویان، برگزاری آیین های افتتاحیه از مراکز مثبت زندگی را اعلام کرد.

کد خبر 39157

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد