در رسانه| ایجاد اشتغال برای ۲هزار معلول و افراد تحت پوشش بهزیستی

مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس، از انعقاد تفاهم نامه ایجاد اشتغال برای ۲ هزار نفر از افراد دارای معلولیت با همکاری بنیاد برکت و سازمان بهزیستی کشور و بهره برداری از ۱۱۰۰ طرح اشتغالزایی افراد تحت پوشش بهزیستی کشور خبر داد.

به گزارش راستین آنلاین عبدالرحمن سلیم حقیقی با حضور در جمع خبرنگاران به مناسبت بهره برداری از ۱۱۰۰ طرح اشتغالزایی افراد دارای معلولیت و تحت پوشش بهزیستی کشور، گفت: این طرح که با همکاری بنیاد برکت صورت گرفته است، آغاز رویداد( حرکت با برکت) با هدف سرمایه گذاری در ایده های کارآفرینی معلولین است.

او در ادامه بیان کرد: طرح اشتغالزایی اینترنت و شبکه مربوط به یکی از مددجویان بهزیستی فارس در روستای صدرآباد از توابع شهرستان کازرون به عنوان طرح منتخب کشوری با حضور کشفی نژاد مدیرکل بهزیستی فارس، پریسا زارعی معاون مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی فارس، حجت الاسلام صباحی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کازرون و حضور مجازی رئیس سازمان بهزیستی کشور و مدیرعامل بنیاد برکت بصورت ویدئو کنفراس افتتاح می‌گردد.

مشاور مدیرکل بهزیستی فارس در امور رسانه اظهار کرد: بنیاد برکت نماینده ستاد اجرایی فرمان امام در خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم است و با انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان بهزیستی کشور اقدام به ایجاد اشتغال برای دو هزار مددجوی تحت پوشش بهزیستی کرده است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ

کد خبر 39131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد