نطنز|  برپایی نمایشگاه اعتیاد درمرکزخدمات بهزیستی مثبت زندگی و هلال احمر نطنز

به همت واحدپیشگیری و روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان نطنز، همزمان با گرامیداشت هفته مبارزه با موادمخدر(۵ الی ۱۲ تیرماه)نمایشگاه عکس و پوستر پیشگیری از اعتیاد در مراکز مثبت زندگی کد ۸۸۴۸ و هلال احمر نطنز هرکدام به مدت سه روز برگزار شد.

راحیل منصوری سرپرست اداره بهزیستی شهرستان نطنز با اشاره به شعار امسال "همه باهم؛ نه به اعتیاد و حقایق درباره موادمخدر را به اشتراک بگذاریم تا زندگی‌ها را نجات دهیم؛" اذعان داشت:ابتدا نمایشگاه سه روزه در هلال احمر نطنز برپا و یک کارگاه آموزشی آشنایی با انواع موادافیونی نیز برگزارشد وسپس یک نمایشگاه سه روزه مبارزه باموادمخدر در مرکز مثبت زندگی بادرود هم برگزار و بین همه بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد، بروشورهای آموزشی توزیع شد.
وی در ادامه تصریح کرد که در خلال این نمایشگاه؛ کارگاه آموزشی یکروزه  پیشگیری از اعتیاد برای معلولین و مددجویان تحت پوشش در سالن اجتماعات اداره بهزیستی نطنز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با ارایه توضیحات کامل خانم چراغی کارشناس توانبخش اداره برگزار شد.
شایان ذکر است مسابقه ورزشی  دارت در پایان تمامی کارگاه‌های آموزشی بین ۵۸ نفر ازشرکت کنندگان انجام و به ۶ نفر از برندگان جوایزی از طرف اداره بهزیستی نطنز اهداء شد.
 

کد خبر 39125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد