سالمندان لقمان حکیم چشم به راه سخاوت خیرین

معاون توانبخشی بهزیستی هرمزگان در دیدار خیرین از مرکز سالمندان در بندرعباس گفت : در سال پیش رو بیشتر از هر زمان دیگری به کمک‌های خیرین و نیکوکاران نیازمندیم.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در دیدار خیرین از مرکز سالمندان لقمان حکیم در بندرعباس که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی همراه بود ، رفعت ایرانپور معاون توانبخشی بهزیستی هرمزگان از نیازهای ویژه این مرکز به خصوص در شرایط شیوع ویروس کرونا سخن گفت .

وی اذعان داشت : در سال پیش رو بیشتر از هر زمان دیگری به کمک‌های خیرین و نیکوکاران نیازمندیم.

ایرانپور اظهار داشت : بی‌شک خدمت به همنوع و یاری رساندن به سالمندان و افراد کم توان اجر و پاداش معنوی فراوان دارد پس در روزهایی که به دلیل حفظ سلامت سالمندان و معلولین و رعایت شیوه نامه های بهداشتی ، دیدار های عمومی و حضوری در کلیه مراکز توانبخشی دچار محدودیت هایی شده است نباید از از مکان‌هایی که مراکز نگهداری سالمندان و معلولین هستند غافل شویم، مکان‌هایی که با توجه به وضعیت جامعه هدف ، کادر پرستاری و پرسنل نیز می‌بایست همه روزه مراقب سلامت این مددجویان با شرایط حساس باشند.

وی بیان داشت : در سرای سالمندان لقمان حکیم پدر و مادرانی هستند که دور از فرزندان خود زندگی می کنند و به دلیل اینکه این مرکز بصورت هیئت امنایی اداره می شود نیازمند حمایت خیرین می‌باشد.

رفعت ایرانپور با تشکر از عموم مردم و خیرینی که همواره یاری رسان بهزیستی در خدمت رسانی مطلوب به سالمندان و معلولین هستند گفت : می‌خواهیم همچون گذشته ما را در این مسیر تنها نگذارند.

معاون توانبخشی بهزیستی هرمزگان افزود : اقلام غذایی و بهداشتی، البسه و... جز نیازهای اساسی در مراکز شبانه روزی توانبخشی است که امیدواریم همچون گذشته نیکوکاران دست یاری به سمت ما دراز کنند.

کد خبر 39111

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد