تقدیر از کارکنان پرتلاش مرکز توانبخشی کامیاب گناباد

در مراسمی با حضور مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی، از ۴۰ نفر از پرسنل مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین ذهنی شهید کامیاب گناباد، تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ما، در این مراسم که با حضور جمعی از مسؤولان شهرستان و کارشناسان بهزیستی انجام شد ۴۰ نفر از پرسنل پرتلاش این مرکز با هزینه‌ی یکی از خیرین، مورد تقدیر قرار گرفتند که به هر یک از آنان ۵۰۰ هزار تومان کارت هدیه اهدا گردید.

در این مراسم مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی خدمت به مددجویان اینگونه مراکز را توفیق و نعمت خداوند برشمرد.

دکتر مسعود فیروزی گفت: اگر خدمت در این مراکز قسمت و روزی ما می‌شود باید قدر آن را بدانیم چون فقط آنها که قلب پاک و ایمان عمیق‌تری دارند برای این کار انتخاب می‌شوند.

وی ادامه داد: اگر کار در این مراکز به نظر ما سخت آمد یا اگر شرایط کاری ما با وضعیت کار در اینجا تطبیق نداشت بدانیم که روزی ما نبوده و خداوند ما را برای این خدمت انتخاب نکرده است و گرنه، اگر تقدیر ما این باشد که در این مجموعه‌ها خدمت کنیم، هر طور باشد زمینه‌هایش فراهم می‌شود.

وی در ادامه به مسئله‌ی مدیریت مراکز اشاره کرد و گفت: در نظریات مدیریت گفته می‌شود که هر مجموعه‌ای وقتی از شرایط رشد می‌گذرد و وارد دوران تثبیت می‌شود اگر برای ماندن در مرحله‌ی تثبیت تلاش نکند به مرحله‌ی سقوط و نابودی می‌رود.

این متخصص مدیریت استراتژیک توضیح داد: بعضی مدیران گمان می‌کنند که وقتی به شرایط تثبیت رسیدند دیگر نیازی به تحول و ایده‌ی جدید و حرکت و پویایی ندارند در حالی که هر گونه درک نادرست از این وضعیت و اینکه به سمت حرکت و پویایی با ایده‌ها، روش‌ها و افکار جدید نرویم و به بازسازی و افزایش بهره‌وری و اصلاح ساختار نرسیم، از این وضعیت نه تنها به جلو حرکت نمی‌کنیم بلکه به قهقرا و نابودی خواهیم رفت.

وی ضمن قدردانی از کارکنان این مجموعه و مدیریت آن گفت: خوشحال هستیم که ساختمان جدیدی که در جنب این مرکز قرار دارد با کمک خیرین عزیز که سرمایه‌ی اصلی ما هستند در حال احداث است و ما هم آنچه در توان مان باشد به شما کمک می‌کنیم تا خدمت به مددجویان‌مان با بهترین کیفیت انجام شود.

در پایان مراسم، مدیر کل بهزیستی و هیأت همراه از مرکز شهید کامیاب بازدید و بر اصلاح نقایص و بهبود کیفیت خدمات توانبخشی، تأکید کرد.

شایان ذکر است مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی به همراه استاندار خراسان رضوی در سفری دو روزه از شهرستان‌های بجستان، کاخک و گناباد بازدید و ضمن دیدار با مددجویان برای گره‌گشایی از مشکلات مددجویان این شهرها، قول مساعد داد.

کد خبر 39080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد