تجلیل استاندار اردبیل از عملکرد بهزیستی استان در زمینه پیشگیری و درمان اعتیاد

همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر، از فعالین امر مبارزه با مواد مخدر استان تجلیل شد.

به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان، دکتر ستاری مدیر کل بهزیستی در این جلسه از فعالیت ۱۳ انجمن پیشگیری اولیه از اعتیاد در شهرستان ها خبر داد و گفت: با توجه به اینکه برخی از محیط های کاری بالاترین میزان اعتیاد را دارد، برنامه های فرهنگی و آموزشی در این محیط ها از سوی انجمن ها اجرا می شود.

بهزاد ستاری اجرای برنامه های مختلف آگاه‌سازی و آموزشی با هدف پیشگیری در ادارات با عنوان کارمند یاری را از دیگر برنامه های اجرا شده عنوان کرد.

وی افزود: ۳۴۰ تیم اجتماع محور پیشگیری از اعتیاد  در سطح استان فعال هستند  که بیشتر در محیط های کاری، آموزشی و نظامی و شهری و روستایی فعال هستند.

مدیرکل بهزیستی استان در خصوص اجرای طرح مانا گفت : طرح مانا با مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران  در ۳۰ پایگاه و هرپایگاه شامل دوگروه پسران و دختران هستند که در مجموع ۶۰ گروه در استان آسیب های اجتماعی را شناسایی، اولویت بندی و برنانه نویسی کرده و اجراء می کنند.

در این جلسه از مسوولان کمیته های مختلف شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر ازجمله رییس کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر استان دکتر بهزاد ستاری تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 39071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد