دیدار مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه با امام جمعه شهرستان کنگاور

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و هیات همراه در اولین گام سفر به شهرستان کنگاور به دیدار امام جمعه این شهرستان رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: دکتر فرحناز محمدی در دیدار با حجت الاسلام لروند، سازمان بهزیستی را یک نهاد حمایتی ای خواند که بدون حمایت دیگر دستگاه‌ها و نهادها به تنهایی قادر به انجام تمام وظایف متعدد خود نخواهد بود.

 وی با اشاره به شیوع آسیب های اجتماعی و وظیفه سازمان بهزیستی در اقدامات مداخله ای و پیشگیرانه، یکی از مهمترین نگرانی های این نهاد در شهرستان را گرایش جوانان و نوجوانان به مواد مخدر نوپدید  خواند و یادآور شد: لازم است برای پیشگیری از شیوع اعتیاد در بین جوانان شهرستان کنگاور همه دستگاه‌های ذیربط دست به دست هم دهند و همکاری و تعامل مناسبی برای مقابله با این مهم را داشته باشند.

محمدی با اشاره به تعداد بالای مددجویان پشت نوبت مستمری در استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به رایزنی هایی که با مقامات مسئول انجام گرفته است منتظر اتفاقات خوبی به منظوره برقراری مستمری این عزیزان هستیم.

مدیرکل بهزییتی استان کرمانشاه ظرفیت خیرین در شهرستان کنگاور را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: مردم نوع دوست و خیراندیش شهرستان کنگاور همیشه در تمام سختی ها در کنار اقشار آسیب‌پذیر بوده اند و انتظار ما این است که همچنان حامی و پشتیبان مددجویان سازمان بهزیستی باشد.
محمدی یادآور شد ائمه جمعه در این خصوص می تواند نقش بسیار مهمی را ایفا کنند و ما امیدواریم که امام جمعه کنگاور نیز همچون گذشته در خطبه های نماز جمعه، مردم خیر را به سمت رفع نیازمندیهای مددجویان بهزیستی سوق دهد.

حجت الاسلام علی محمد لروند امام جمعه کنگاور در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، وظایف و خدمات کارکنان و پرسنل این نهاد خدمتگزار را قابل تقدیر دانست و گفت: شهرستان کنگاور از نظر کارهای خیر و مشارکت اجتماعی شهره عام و خاص است و ما همیشه از این ظرفیت برای کمک به اقشار آسیب پذیر بهره برده ایم
امام جمعه کنگاور  برای جلب و جذب مشارکت‌های مردمی شفاف‌سازی را نقطه حائز اهمیت این موضوع دانست و اظهار داشت: خیر باید بداند پولی را که برای انجام کار خیر کنار می‌گذارد کجا هزینه می‌شود و لازم است در این زمینه شفاف سازی صورت گیرد.
وی افزود سال گذشته بیش از ۱۵ میلیارد ریال کمک موردی جمع آوری شده و بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است
حجت الاسلام لروند یادآور شد ۳۸۰ خیر هم اکنون با دفتر امام جمعه ارتباط دارند و کمک های خیرخواهانه خود را به این نهاد ارائه می‌دهند که بخش عظیمی از آن به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تعلق گرفته است.

کد خبر 39046

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد