جشن بهبودی جمعی از بیماران کمپ اجباری ماده ۱۶

همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر طی مراسمی با حضور علیمرادی سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی قم،شریفی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان و جمعی از مسولین قضایی و ... از بیست نفر از بهبودیافتگان مرکز اقامتی ماده ۱۶قمرود تقدیر شد.

در این مراسم محمد علیمرادی سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی قم ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر ،با تشریح خدمات بهزیستی در زمینه اعتیاد ، خدمت در کمپ اجباری ماده ۱۶و ارائه این خدمت در سایر مراکز اقامتی را محصول هماهنگی و همکاری دستگاه قضائی ،بهزیستی،دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی برشمرد و افزود هرچه تعامل ،همکاری و هم یاری در این مسیر بیشتر باشد نتیجه رضایت بخش تر و درمان بهبود یافتگان بهتر و دقیق تر خواهد بود.
علیمرادی ضمن تقدیر از زحمات مربیان،کارشناسان و مدیران کمپ ماده ۱۶ توام ساختن درمان و مهارت آموزی را از بهترین اقدامات کمپ قمرود برشمرد و افزود اگر با کمک سازمان فنی و حرفه ای و سایر دستگاههای مرتبط بتوانیم درمان بهبود یافتگان را وصل به خودکفایی و مهارت آموزی کنیم مطمئنا از عود مجدد و لغزش بیماران جلوگیری خواهیم کرد و این یعنی کاهش هزینه های مادی و معنوی و اجتماعی خانواده ها و دولت .
لازم به ذکر است در پایان این مراسم که با اجرای برنامه هابی توسط  مددجویان همراه بود با ارائه هدایایی از بیست نفر این بیماران بهبود یافته تقدیر شد و مدعوین از نمایشگاه محصولات تولیدی مددجویان مرکز بازدید کردند.

کد خبر 39035

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد