نظرآباد | نشست بهزیستی با اتحادیه اصناف شهرستان نظرآباد

صبح امروز دوشنبه هفتم تیر ماه نشست مشترک بین اداره بهزیستی نظرآباد و اتحادیّه اصناف این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، در این نشست معاون پشتیبانی بهزیستی نظرآباد با تبریک انتصاب حنیفی به عنوان رئیس جدید اتحادیه اصناف شهرستان و آرزوی توفیق برای ایشان، عنوان کرد: مشکلات جامعه هدف بهزیستی از جمله معلولین، زنان سرپرست خانوار و بهبود یافتگان و بازتوانی این عزیزان که هدف عالی سازمان بهزیستی می باشد، ارتباط مستقیم با اتحادیه اصناف داشته و به خصوص در بحث اشتغالزایی برای جامعه هدف اتحادیه اصناف شهرستان می تواند بازوی توانمند بهزیستی در این راستا باشد.

در ادامه حنیفی  با ابراز خرسندی از حضور در اداره بهزیستی و کمک به جامعه هدف تحت پوشش این اداره را از جمله افتخارات خود دانست و اظهار داشت مجموعه اتحادیه اصناف شهرستان و استان در خدمت معلولین ، ایتام و خانواده های نیازمند خواهد بود.

در ادامه این جلسه مقرر گردید تفاهم نامه همکاری بین طرفین به امضاء  برسد که طی آن اتحادیه اصناف متعهد گردد تا صدور پروانه کسب برای افراد دارای معلولیت شدید وخیلی شدید و همینطور بهبودیافتگان اعتیاد بصورت رایگان انجام شود.

از دیگر توافقات صورت گرفته در این تفاهم نامه می توان به تخفیف ۵۰ درصدی هزینه صدور پروانه کسب برای سایر مددجویان بهزیستی و رایگان شدن اخذ گواهی تاییدیه از اتاق اصناف اشاره کرد.

کد خبر 38848

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد