بشاگرد | بررسی مسائل و مشکلات مددجویان بهزیستی در نشست سرپرست بهزیستی استان با مسئولین شهرستانی

سرپرست بهزیستی هرمزگان در سفر به شهرستان بشاگرد با امام جمعه و فرماندار شهرستان دیدار و به ارائه مسائل مربوط به گروه های هدف بهزیستی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در این نشست دکتر ابراهیم حسن نژاد ضمن ارائه برنامه ها و فعالیت های بهزیستی ، در خصوص مسائل مربوط به گروه های هدف بهزیستی ( مسکن،اشتغال،آسیب اجتماعی،معتادین متجاهر و.. ) توضیحاتی ارائه نمود .

در ادامه راهکار های رفع مشکلات و چالش های پیش روی مددجویان بررسی و جهت تسریع در رفع مشکلات موجود بحث و تبادل نظر صورت گرفت .

دکتر ابراهیم حسن نژاد یکی از راهکارهای رفع مشکلات به ویژه در بحث آسیب های اجتماعی را راه اندازی مرکز جامع پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهرستان عنوان نمود و مقرر شد با همراهی امام جمعه و فرماندار شهرستان در خصوص واگذاری زمین برای تحقق این مهم ، پیگیری لازم صورت گیرد .

سرپرست بهزیستی هرمزگان در ادامه سفر یک روزه به شهرستان بشاگرد ضمن دیدار با معلولین و مددجویان اشتغال یافته ، از نزدیک وضعیت اشتغال آنان را رصد نموده و گفت : علاوه بر اشتغال ، مسکن نیز یکی از دغدغه های جامعه هدف ماست که با تعامل با خیرین می توان بخشی از مشکلات را مرتفع نمود.

گفتنی است بازدید از مرکز مثبت زندگی شهرستان و نشست مدیر با کارکنان و بررسی مسائل و مشکلات آنان از دیگر برنامه های دکتر حسن نژاد بود.

کد خبر 38800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد