حضور معاون امور  پیشگیری از معلولیت های سازمان بهزیستی در مرکز جامع  مشاوره روانشناختی و ژنتیک آمنه

جلسه هم اندیشی با حضور معاون امور پیشگیری از معلولیتها  و معاونین  پیشگیری بهزیستی استان تهران و  شمیرانات و کارشناسان این حوزه در مرکز مشاوره روانشناختی و ژنتیک آمنه  برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، افروز  صفاری فرد ضمن بازدید از حوزه ژنتیک مرکز مشاوره آمنه با همکاران این حوزه دیدار و گفتگو کرد.

افروز  صفاری فرد ضمن بیان  اهمیت اقدامات و فعالیت های حوزه ژنتیک در پیشگیری از معلولیت ها بیان کرد: خروجی اقدامات نشانگر تلاش دلسوزانه همکاران است و برای رفع مشکلات و تامین منابع انسانی و سخت افزاری تلاش خواهد نمود.

 وی  اظهار داشت: از پیشنهادهایی که از سوی مرکز مشاوره آمنه و حوزه های ستادی پیشگیری شهرستان شمیرانات و بهزیستی استان تهران که موجب بهبود فرآیند کار در این حوزه گردد،استقبال خواهد نمود.

در این نشست هم اندیشی رئیس مرکز ژنتیک آمنه ضمن ابراز خرسندی و تشکر از حضور معاون امور پیشگیری، فعالیت های حوزه ژنتیک را توضیح داد.

 وی همچنین  با توجه به این که این مرکز، مکان  برگزاری کمیته تخصصی کشوری، منطقه ای واستانی است، افزود: نیاز به نیروی انسانی تخصصی و اتوماسیون و برنامه نرم افزاری مناسب به خوبی ملموس و مشهود است.

 در ادامه این جلسه، موضوعات تخصصی توسط پزشکان و کارشناس حوزه ژنتیک تشریح شد.

کد خبر 38733

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد