تعامل موثر بهزیستی و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان

نشست مشترک اداره کل بهزیستی و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل بهزیستی استان با حضور در معاونت پیشگیری از وقوع جرم استان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه بر گسترش همکاری و تعامل دوسویه بین دو نهاد تاکید کرد و گفت: کار تیمی در انجام فعالیتهای پیشگیری از آسیب های اجتماعی نتایج مثبتی در بر داشته است و این اقدامات برای مردم استان ثمره خوبی در پی خواهد داشت.

عسگری خاطر نشان کرد: فعالیت معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قطعا در کاهش ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی تاثیر گذار بوده و خواهد بود. پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی تنها با اجرای برنامه های هماهنگ و انجام کار تیمی محقق می شود که خوشبختانه فعالیت های تیمی انجام شده توسط  بهزیستی و معاونت پیشگیری بیانگر این موضوع می باشد.

موسوی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان نیز با اشاره به زمینه های مشترک همکاری گفت: سازش ۴۲ درصدی خانواده های متقاضی طلاق در سامانه تصمیم حکایت از تعامل خوب دو نهاد برای پیشگیری و کاهش آسیبهای اجتماعی دارد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اظهار امیدواری کرد: از طریق انعقاد تفاهم نامه همکاری با استفاده از شیوه های علمی، ریشه ای و دقیق برای برخورد با پدیده های اجتماعی، برنامه های مشترکی در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 38725

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد