میبد | مسئولان میبد در روز ولادت امام رضا(ع) از سادات معلول عیادت کردند

همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) تعدادی از مسئولان بهزیستی میبد و خادمیاران حرم رضوی از سادات معلول عیادت و فضای خانه‌های آنها را متبرک به عطر پرچم رضوی کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی میبد؛ اجرای این برنامه معنوی با گذر از کوچه پس کوچه‌های قدیمی محله فیروزآباد انجام شد و صحنه‌هایی از عشق شیعیان به امام هشتم علی ابن موسی الرضا (ع) را متجلی کرد.

مادر سالمندی که روزگار خود را به پای بزرگ کردن فرزندان معلول خود سپری کرد و هم اکنون نیز در سن سالمندی در کنار آنها زندگی می‌کند، دست بر پرچم متبرک حرم رضوی کشید و اشک از دیدگانش جاری شد .

همچنین از مادران مددجوی دیگری نیز عیادت شد که می‌خواستند در این روز زایر حرم رضوی باشند و با دیدن خادمیار رضوی حامل پرچم متبرک حرم آه دوری از معشوق خود کشیدند و صدای گریه آنها با آهنگ «شاه پناهم بده» همراه شد.

عیادت از سه نفر از سیّدان معلول میبدی در برنامه  بود و خادمیار و همراهان آماده رفتن به آخرین قرار خود بودند که با زیلوباف نابینای میبدی غلامرضا صباغی روبرو شدند، اشک از دیدگانش جاری و از آنها خواست که میزبانشان شود.

وی که هنوز هم بر تار و پود زیلو نقش عشق می‌اندازد، خوشحالی خود را با متبرک کردن چشمانش به پرچم حرم معشوق  و بوسه زدن بر آن ابراز کرد.میبد | مسئولان میبد در روز ولادت امام رضا(ع) از سادات معلول عیادت کردند

کد خبر 38719

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد