میبد | جشن کرامت ویژه کودکان و نوجوانان بهزیستی میبد برگزار شد

با حضور مسئولان شهرستان، جشن کرامت ویژه کودکان و نوجوانان هشت تا ۱۴ سال زیرپوشش اداره بهزیستی میبد با مشارکت مراکز مثبت زندگی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان میبد؛ فرماندار میبد در این مراسم سرزندگی و روحیه شاد و با انگیزه بچه‌ها را ستود و از پدران و مادران هم خواست با وجود سختی‌های زندگی و گرفتاری‌های اقتصادی نسبت به نشاط فرزندان خود و حفظ روحیه شاداب آنها توجه کنند.

 حسین فلاح، بچه‌ها را نیز به قدردانی از تلاش و زحمات پدران و مادران خود برای تامین رفاه زندگی تشویق کرد و یادآور شد: آنها هرچه در توان داشته‌باشند برای رفاه و آسایش فرزندان  خود انجام می‌دهند و گاهی برآورده کردن نیازهایی در خانواده  از توانشان خارج است.

وی در ادامه افزود: شما بچه‌ها اگر زندگی سختی در کنار پدر و مادر خود می‌گذرانید، باید بدانید بر اساس تجربه کسانی که در خانواده پدری و مادری خود زندگی سختی را گذراندند، توانستند با استفاده از فرصت‌ها و همراه با درس خواندن و کار کردن افراد موفقی در جامعه شوند.

رییس اداره بهزیستی میبد نیز در این مراسم از برگزاری جشن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با همکاری مراکز مثبت زندگی قدردانی کرد و به دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده مانند جشن‌  تکلیف، مسابقات قرآنی ویژه افراد دارای معلولیت خانواده‌ها و برگزاری اردوها اشاره کرد که با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا نسبت به سال های قبل به صورت محدودتر و کمتر اجرا می‌شود.  

در پایان؛ سید محسن فلاح با اشاره به راه اندازی مجتمع فرهنگی رفاهی بهزیستی میبد تا یک ماه آینده و اختصاص آن به  برگزاری اردوها ، توجه به مشکلات روحی و روانی و تامین نشاط در جامعه را مهم عنوان کرد و درگیر کردن خانواده‌ها در این ارتباط را یادآور شد.

کد خبر 38718

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد