حضور کاروان خدام بارگاه رضوی در موسسه خیریه هاجر کاشان 

کاروان معنوی «زیر سایه خورشید» حامل پرچم متبرک بارگاه منور رضوی همزمان با دهه کرامت در  موسسه خیریه توانبخشی هاجر حضور یافتند.

   به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی کاشان، کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان کاشان همراه با اعزام خدام آستان قدس رضوی و با هدف توسعه فرهنگ رضوی و انتشار معنویت از پایگاه معنوی ایران اسلامی یعنی مشهد الرضا علیه السلام و همچنین فراهم کردن شرایط زیارت از راه دور برای ارادتمندان و مشتاقان آستان منور حضرت دوست، به مرکز نگهداری، مراقبت و توانبخشی دختران کم توان ذهنی بالای 15 سال هاجر رسید تا این فرشتگان زمینی را در سالروز ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، از عطر معنویت بهره مند کنند.

در این مراسم دکتر ساداتی نژاد نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل، مدیر عامل و دیگر اعضا هیئت مدیره و مددجویان این مرکز ، خادمین بارگاه رضوی را همراهی نمودند.

به گزارش روابط عمومی، بازدیدهای مردمی زیر سایه خورشید هر ساله در ایام دهه کرامت به منظور توسعه نشاط معنوی در ستاد و مراکز مختلف تحت نظارت بهزیستی شهرستان کاشان، اعم از خانه‌های کودک و نوجوان، مراکز توانبخشی و مراکز اقامتی میان مدت به انجام رسیده و همواره با استقبال باشکوه کارکنان و مددجویان این مراکز همراه بوده است.
 

کد خبر 38717

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد