بازدید مدیر کل بهزیستی از مجموعه مراکز آسیبهای اجتماعی استان قم

مدیر کل بهزیستی قم به منظور بررسی مشکلات این مراکزو گفتگو با مسولین و کارشناسان از مراکز مذکور بازدید کرد.

دکتر مهدی پهلوانی به اتفاق علیشیری معاون اجتماعی و کارشناسان مسول حوزه آسیبهای اجتماعی از مراکز مداخله در بحران ، تیم سیار اورژانس اجتماعی ، مرکز 123 ، خانه امن و مرکز بازپروی آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی قم بازدید  کردند.

در جریان این بازدید مهدی احمدی نیا مسول مجموعه بحران و اورژانس اجتماعی ضمن ارائه گزارشی از خدمات مراکز زیرمجموعه خاطرنشان کرد مجموعه ما در حال حاضر با 48 نفر پرسنل اعم از کارشناس ، روانشناس ، مددکار، پزشک ، پرستار و عوامل اجرایی شامل نگهبانان ، رانندگان و خدمات در حال ارائه خدمات مختلف تعریف شده در 5 بخش مرکز بحران ، مرکز بازپروری ، خانه امن ، 123 و تیم سیار هستیم .

احمدی نیا افزود : در سه ماهه اول سال 1400 تیم سیار 302 ماموریت داشته است ، مراکز مداخله در بحران 220 مراجعه و پرونده و خط 123 پاسخگوی 835 تماس بوده است و مراکز خانه امن و بازپروری هم به نسبت خود پذیرای ارجاعات از طرف شهرداری و نیروی انتظامی و... بوده اند.

خانم علیشیری معاون اجتماعی بهزیستی قم هم ضمن ارائه گزارشی از مجموعه خدمات دفتر آسیب دیدگان اجتماعی اشاره ای به وضعیت مرکز بحران و مراکز تابعه در خصوص ایمنی ، بهداشت ، تغذیه ، تجهیزات ، وضعیت نیروی انسانی و... کرد و اظهار امیدورای کرد با نگاه مثبت مدیرکل محترم و معاونت پشتیبانی و سایر مسولین اندک مشکلات موجود برطرف گردیده و شاهد ارتقاء خدمات این مراکز به جامعه هدف باشیم .

لازم به ذکر است در جریان این دیدار که چند ساعت و مفصل انجام شد مدیرکل بهزیستی از خدمات و زحمات مسول و کارکنان این مجموعه قدردانی کرد و از نزدیک با تک تک همکاران گفتگو کرد.

کد خبر 38716

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد