گام بلند بهزیستی و اتاق اصناف اصفهان برای توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی

صبح امروز به مناسبت روز ملی اصناف، معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی و رییس اتاق اصناف استان اصفهان رسول جهانگیری دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، امید رحمانیان صبح امروز با حضور در دفتر رسول جهانگیری، لوح تبریک مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت روز ملی اصناف را به وی تقدیم کرد.
امید رحمانیان در این دیدار ضمن تشریح فعالیت‌های مختلف بهزیستی در حوزه‌های مختلف؛ ابراز داشت: اشتغال پایدار از مولفه‌های اصلی توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی می باشد. فرآیند توانمندسازی حرفه‌ای و شغلی معلولین، زنان سرپرست خانواده، زنان و دختران در معرض آسیب‌های اجتماعی و معتادان بهبود یافته؛ جلب اعتماد افراد جامعه به توانایی‌های این افراد است و در حقیقت این اعتماد نتیجه کلی این فرآیند است. هرچقدر ما در جلب اعتماد جامعه و کارفرمایان موفق تر باشیم، نشان‌دهنده این است که فرآیند توانمندسازی موثرتر بوده است.
وی افزود: در این راستا نقش اتاق اصناف بویژه در تسهیل فرآیند صدور پروانه کسب جامعه هدف بهزیستی بسیار مهم و با اهمیت است.
معاون مشارکت های بهزیستی استان گفت: بهزیستی آمادگی دارد که ظرفیت های خود بویژه در حوزه مسائل اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را در یک برنامه بین بخشی در اختیار اصناف قرار دهد و اصناف هم با حضور در مراکز سازمان و آشنایی با خدمات مختلف بهزیستی، شریک اجتماعی تاثیر گذاری در تسهیل روند خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی بویژه در بحث اقتصادی و اشتغال باشند.

گام بلند بهزیستی و اتاق اصناف اصفهان برای توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی
 

کد خبر 38706

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد