شهریار| بررسی راهکارهای تعامل بیشتر بهزیستی و سپاه

جلسه باحضور معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه شهریار، رئیس بهزیستی و مسئول پیشگیری و کارشناسان این حوزه درراستای بهره گیری از ظرفیت‌های بالقوه سپاه ناحیه شهریار در امر پیشگیری از آسیب‌ها و انجام هرچه بهتر طرح‌های غربالگری در سطح شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این جلسه باهدف بهره گیری از ظرفیت های سپاه ناحیه و پایگاههای آن در محلات شهرستان جهت رفع آسیبهای اجتماعی و طرح غربالگری برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار در این جلسه با اشاره به لزوم نقش آفرینی هر چه بیشتر اقشار تخصصی سپاه و بسیج در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: اقشار تخصصی بسیج هر کدام با توجه به تخصص خود آسیب‌های اجتماعی و معضلات موجود در جامعه هدف را شناسایی و بخصوص در زمینه مقابله با معضل اعتیاد به یاری مابه صحنه بیایند
تابتوانیم خدمات ارزنده ای را به جامعه ارائه کنیم.

داود فهیم راد در ادامه اظهار داشت: چنانکه بنابر تجارب حاصله از اجرای طرح ها وبرنامه های متعدد در سالیان اخیر استفاده از ظرفیتهای مردمی در قالب برنامه های پیشگیرانه محور با تکیه بر بهره حداکثری از ظرفیتهای بومی ومنطقه ای اثربخش ترین شیوه مهار وکنترل معضلات گوناگون اجتماعی است.

درادامه این جلسه، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه شهریار بیان داشت : سپاه ناحیه شهریار در تداوم برنامه های خود وبه منظور ارتقا وگسترش فرهنگ پیشگیری وارتقا سطح سلامت اجتماعی آمادگی هرگونه همکاری از طریق مشارکت در بهره برداری از امکانات تبلیغاتی سپاه با بهزیستی شهرستان را دارد.

وی بیان داشت: سپاه پاسداران در تداوم برنامه های خود وبه منظور ارتقا وگسترش فرهنگ پیشگیری وارتقا سطح سلامت اجتماعی آمادگی هرگونه همکاری از طریق مشارکت در بهره برداری از امکانات تبلیغاتی سپاه با بهزیستی را دارد.

درادامه این جلسه مسئول پیشگیری بهزیستی شهریارگفت: با توجه به شیوع کرونا و به‌منظور استفاده حداکثری از زمان، طرح غربالگری بینایی کودکان سه تا ۶ سال در شهرستان شهریار از ادیبهشت آغاز شده و تاپایان سال ادامه داردکه میتوان از ظرفیتهای سپاه و بسیج دراین امر به خوبی میتوان بهره مند شد.

در ادامه این جلسه، راه‌های همکاری بیشتر طرفین در اجرای برنامه های اجتماع محور و پیشگیرانه مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 38630

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد