شهرری| نشست هم اندیشی مدیر بهزیستی شهرستان با مسئولین مراکز مثبت زندگی

نشست هم اندیشی مدیر بهزیستی شهرستان با مسئولین مراکز مثبت زندگی به منظور بررسی روند فعالیت و پاسخ به ابهامات در خصوص عملکرد این مراکز در سالن اجتماعات فدائیان اسلام برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مدیر بهزیستی شهرستان ری در این  نشست ضمن تبریک به ملت  شریف ایران که با حضور خود در صحنه انتخابات  با تمام قدرت نشان دادند که بیگانگان دراین کشور جایی ندارند  گفت: عرض تبریک دارم به رئیس جمهور جدید و امیدوارم ایشان با درایت و هوشمندی بتوانند تمام مشکلات را ازمیان بردارند.

محمد رضایی اصل در ادامه  اظهارداشت: مراکز مثبت زندگی بر اساس توزیع جغرافیایی جمعیتی مددجویان مستمری بگیر سازمان  به منظور تسهیل دسترسی گروههای هدف به خدمات سازمان  و جلوگیری از ترددهای غیر ضروری مددجویان و توزیع عادلانه خدمت و تقویت رویکرد خانواده و اجتماع محور در ارائه خدمات مدیریت بهینه منابع و افزایش بهره‌وری و افزایش رضایتمندی مردم از خدمات بهزیستی و امکان ارائه خدمات به صورت الکترونیکی امکان طراحی در برنامه های جدید برای رفع نیازمندی های روز جامعه هدف افزایش ظرفیت مشارکت بخش غیردولتی و کاهش تصدی‌گری دولت کاهش بهای تمام شده ارائه خدمات می باشد.
 
وی در ادامه اذعان داشت: 
مراکز مثبت زندگی با ظرفیت ۴۵۰ پرونده و هر صد و پنجاه پرونده یک مددکار و ۲۲ خدمت تعیین شده است.

مدیر بهزیستی شهرری در ادامه خاطرنشان کرد: طبق قرارداد، مددکاران مراکز مثبت زندگی هر شش ماه یک بار می باید از منزل مددجو بازدید و از نزدیک با مشکلات مددجویان آشنا شوند.

این مسئول در ادامه عنوان داشت: بازدید از منازل مددجویان پایه اصلی و شروع کار مراکز مثبت زندگی می باشد.

وی افزود: در شهرری  مددجویان دارای آسیب و مشکلات بسیاری می باشند، وطبعا کار خیلی سخت تر است.

رضایی اصل در ادامه خاطرنشان کرد: ۲۱مرکز مثبت زندگی در پنج  منطقه شهرستان ری  فعالند که تا کنون حدود ده هزار پرونده  مستمری بگیر، پشت نوبت مستمری و مقیم مراکز نگهداری برای تکمیل و الکترونیکی کردن پرونده مددجویان به مراکز مثبت زندگی واگذار شده است.

مدیر بهزیستی ری خطاب به روسای مراکز مثبت زندگی گفت: در آینده نزدیک سازمان بهزیستی پرونده های غیر مستمری بگیر، پرونده های فرزندان امداد بگیر و C.B.R نیز به مراکز مثبت زندگی  واگذار می شود و حق الزحمه این قراردادها جداگانه پرداخت خواهد شد.

این مسول در پایان تصریح کرد: تا پایان تیر ماه  پس از آموزش دستورالعملهای حوزه های تخصصی به مراکز،  امور اجرایی مددجویان نیز به این مراکز  واگذار خواهد شد.

گفتنی است؛ در این نشست روسای مراکز مثبت زندگی نیز پیشنهادها و مشکلات خود را بیان کردند.

کد خبر 38518

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد