توسعه خدمات فرهنگی به مددجویان  با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی و حوزه های علمیه

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی از امضای تفاهم نامه همکاری فی ما بین اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی و مرکز خدمات حوزه های علمیه استان در خصوص برنامه ریزی و تدوین طرح ها و تقویت گرایش های دینی و فرهنگی و عملیاتی شدن آموزش مهارت های زندگی به جامعه هدف خبر داد.

دکتر فرگل صحاف در آیین امضای این تفاهم نامه که با هدف استحکام بنیان خانواده های جامعه هدف انجام یافت ؛ ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع)، بهزیستی را یکی از دستگاه های متولی سلامت اجتماعی عنوان کرد و ابراز داشت : در راستای سیاست های راهبردی سازمان بهزیستی کشور و پیش بینی برنامه های فرهنگی و فوق برنامه جامعه هدف و با توجه به نقش ویژه ی مهارتهای زندگی در ثبات و  استحکام خانواده بهزیستی استان با همکاری مرکز خدمات حوزه ی های علمیه استان در راستای توانمندی جامعه هدف بهزیستی گام برداشته و کارگاه های مربوطه را برای کلیه مددجویان برگزار خواهد کرد.

توسعه خدمات فرهنگی به مددجویان  با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی و حوزه های علمیه

وی  شناسایی و معرفی افراد واجد شرایط به سازمان جهت اخذ خدمات تخصصی و ارائه خدمات توانبخشی و حمایتی با رویکرد توانمندسازی، همکاری در ارائه خدمات مشاوره ای از جمله مشاوره ژنتیک، مشاوره های روانشناختی آموزشی ـ تحصیلی و ... ، ارائه خدمات آموزشی از جمله خدمات مهارت های زندگی، آموزش پیش از ازدواج، آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اعتیاد و ... برای افراد معرفی شده از سوی مرکز و ارائه خدمات به سالمندان در چهارچوب آیین نامه های جاری را از تعهدات بهزیستی در این تفاهم نامه برشمرد.

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان نیز ضمن تبریک دهه کرامت هم افزایی بین دستگاه ها را باعث افزایش توان دستگاه ها دانست و اظهار داشت : این مرکز در صدد است تا بیشترین فعالیت های خود را در حوزه ی پیشگیری متمرکز کند و با تمام ظرفیت خود در خدمت هم استانی های عزیز می باشد.

توسعه خدمات فرهنگی به مددجویان  با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی و حوزه های علمیه

حجت الاسلام و المسلمین موسوی همچنین ادامه داد : کاهش آلام اقشار آسیب پذیر از عمده اهداف مرکز مذکور در راستای انعقاد تفاهم نامه می باشد و هر فردی که گامی در راستای حل مشکلات بندگان الهی بردارد ؛ در درگاه الهی ماجور می باشد.

وی اظهار امیدواری کرد تا با بهره مندی از ظرفیت های حوزه و براساس محتوای این تفاهم نامه، گامی بلند در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی برداریم.

کد خبر 38494

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد