باخرز | برپایی نمایشگاه تولیدات مددجویان بهزیستی باخرز

تعدادی از مددجویان بهزیستی باخرز که به توانمندی اقتصادی رسیده‌اند آثار و کالاهای تولیدی خود را در نمایشگاهی در محل بهزیستی این شهرستان به نمایش گذاشتند.

رئیس بهزیستی باخرز ضمن قدردانی از مددجویانی که در برپایی این نمایشگاه فعالیت داشتند گفت: چالش اصلی ما در نمایشگاه‌های دستاوردهای مددجویان، عدم استمرار زمانی و نداشتن مکانی برای یک نمایشگاه دائمی تولیدات این عزیزان است.

قاسم وفادار گفت: تا کنون در جلساتی که با فرماندار شهرستان داشته‌ایم برای این مشکل رایزنی هایی شده و در آخرین جلسه، مقرر شده که موضوع را با معین شهرستان باخرز در میان بگذاریم که کمک کند.

وی افزود: مکان از سوی مسؤولان در اختیار قرار گرفته و منتظر کمک خیرین برای تجهیز محل هستیم تا نمایشگاه دائمی دستاوردهای مددجویان بهزیستی را داشته باشیم که مردم بدانند در کجا دنبال این تولیدات بگردند.

وی با بیان اینکه، نمایشگاه کوتاه مدت، استقبال چندانی از سوی مردم ندارد گفت: برای اینکه مردم یک محل ثابت را در نظر بگیرند و برای خریدهای خود برنامه‌ریزی داشته باشند نیاز هست که یک نمایشگاه دائمی برای محصولات مددجویان داشته باشیم.

وی یادآور شد: محصولات چرمی دست‌ساز، عرقیجات، لوازم و سرویس آشپزخانه، عروسک‌های دست‌ساز، فرت، تابلوفرش، البسه، مواد غذایی و ترشیجات از جمله تولیدات خانگی مددجویان باخرز است که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت.

وفادار گفت: سال گذشته به ۸۵ نفر از مددجویان نزدیک به چهار میلیارد تومان وام اشتغال تعلق گرفته که بخش زیادی از تولیدات این نمایشگاه، نتیجه‌ی همین وام‌ها بوده است.

کد خبر 38488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد