دیدار مدیر کل بهزیستی قم با دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر دکتر مهدی پهلوانی مدیرکل بهزیستی استان قم و محمد علیمرادی سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی قم با حضور در دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با شریفی دبیرشورا دیدار کردند.

در جریان این دیدار دکتر پهلوانی مسول کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ضمن عرض تبریک این هفته و تقدیر از همکاری ارزنده و نزدیک دبیرخانه شورا با بهزیستی در زمینه پیشگیری ، آگاهسازی ، درمان و... با اشاره به راه اندازی دو شهرستان جدید در استان خواستار تمرکز زدایی در زمینه تاسیس مراکز سرپایی و اقامتی و هدایت متقاضیان تاسیس مراکز به این دو شهرستان شد .

در ادامه شریفی دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هم ضمن گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر با اشاره به برنامه های مصوب این هفته ، هفته مذکور را فرصتی جهت ارایه گزارش عملکرد به مردم ، اطلاع رسانی و آگاهسازی و خصوصا بهرمندی از رسانه ملی ، رسانه های استانی و فضای مجازی جهت افزایش اطلاعات عموم مردم خصوصا جوانان در زمینه پیشگیری برشمرد.

شریفی همچنین خواستار هم افزایی و همکاری تنگاتنگ دستگاه ها و مجوعه های دخیل در امر درمان مانند شورا ، بهزیستی ، دادگاه انقلاب و علوم پزشکی شد و خاطرنشان کرد هرگام حرکت به سمت هم افزای این دستگاهها یک قدم بر افزایش توفیق خدمت و کاهش آسیب اعتیاد موثر است .

همچنین با توجه به نیاز استان به تاسیس کمپ درمان بانوان پیرامون حساسیتها و شرایط این موضوع طرفین نظرات خود را ارائه کردند .

کد خبر 38478

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد