جشنی به وسعت ایران در ۳۰۰ مرکز شبه خانواده

رییس سازمان بهزیستی کشور در جشن میلاد حضرت امام رضا(ع) ویژه پسران مراکز کودک و نوجوان سازمان بهزیستی گفت: پسران عزیز سازمان بهزیستی باید در اخلاق، فراگیری دانش و ورزش سرآمد باشند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، مراسم مجازی جشن میلاد حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) ویژه پسران تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور در آخرین روز دهه کرامت، برگزار شد.

دکتر وحید قبادی دانا در این برنامه که با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از کودکان و نوجوانان تحت پوشش بهزیستی در سراسر کشور برگزار شد از سراسر کشور، به مدت ۴ ساعت برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت گفت: پسران و فرزندان عزیز تلاش کنند تا با کمک مربیان مراکز، در اخلاق و فراگیری دانش و ورزش سرآمد همسالان خود باشند.

رییس سازمان بهزیستی کشور به مدیران ستادی و استانی گفت: در اولین فرصت پس از پایان همه گیری کرونا، زمینه زیارت تمام فرزندان شبه خانواده را از مشهد مقدس و حرم امام رئوف فراهم آورند.

 دکتر حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با تبریک دهه کرامت، به فرزندان سازمان توصیه کرد با مطالعه زندگی ائمه اطهار و آشنایی با روش و روند زندگی آنان مشکلات را پشت سر بگذارند و آینده موفقی را برای خود رقم بزنند.

گفتنی است؛در این مراسم که بر اساس تولیدات فردی و گروهی با موضوعات ویژه دهه کرامت، ارسالی به دبیرخانه برگزار شد، شرکت کنندگان با تدوین قریب به ۲۵۰ اثر، برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن جشن میلاد حضرت امام رضا(ع) همکاری قابل تقدیری با دفتر امور کودکان و نوجوانان داشتند.


همچنین در این برنامهبه منظور ایجاد بهره مندی از فضای روح نواز حرم مطهر امام رئوف، تیمی متشکل از فرزندان عزیز بهزیستی به همراه مربیان با حضور در صحن رضوی و برقراری ارتباط زنده با مخاطبان سراسر کشور، به ساحت مقدس امام هشتم ادای احترام کردند.

شایان ذکر است که به دلیل شیوع بیماری کرونا بهره‌گیری از فضای مجازی باعث شد تا فرزندان سراسر کشور بتوانند در یک مراسم در کنار هم به تماشای آثار هم بنشینند و ضمن تبادل تجربه با یکدیگر با ابعاد مختلف زندگی آن امام همام آشنا شوند.

کد خبر 38440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =