مناسب‌سازی معابر قزوین با سرعت خوبی در حال اجراست

مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: مناسب‌سازی معابر قزوین با توجه به همکاری و دستگاه های مختلف با سرعت خوبی در حال اجراست و می‌تواند در آینده ای نزدیک بسیاری از مشکلات این قشر از جامعه را برطرف کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی قزوین علیرضا وارثی درباره اقدامات اداره کل بهزیستی استان قزوین در زمینه مناسب سازی معابر برای نابینایان اظهار داشت: نابینایان یکی از گروه های تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و این سازمان برای برطرف شدن مشکلات آنها برای حضور در جامعه و برطرف کردن نیازهای شخصی خود وظایفی را بر عهده دارد.

وی افزود: اداره کل بهزیستی استان قزوین در همین راستا اقدامات زیادی را برای مناسب سازی معابر با هماهنگی دستگاه های مختلف انجام داده و خوشبختانه اقدامات خوبی هم در این زمینه انجام شده است.

این مسوول گفت: در حال حاضر کلیه پیاده روها در سطح شهر قزوین به صورت ریلی سنگ فرش شده که همین اقدام بسیاری از مشکلات نابینایان را کاهش داده است، البته در برخی از موارد این مناسب سازی با چالش هایی رو به رو است که براساس تفاهم با شهرداری این مشکل به زودی برطرف می شود.

وارثی اضافه کرد: در کنار مناسب سازی پیاده رو ها بیشتر دستگاه های عابر بانک گویا شده و مقرر گردید بانک های عامل استان درخصوص خط بریل کردن دکمه های عابر بانک ها اقدام کنند.

وی اظهار داشت: همچنین مقرر شده چراغ های راهنمایی و رانندگی چهار راه ها درصورت تامین اعتبار مورد نیاز برای استفاده نابینایان مناسب سازی شوند و یا تیرها و یا ترانس های برق که سد معبر کرده اند، جابه جا شوند .

مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: امیدواریم نتیجه این اقدامات افزایش رضایتمندی نابینایان در سطح استان قزوین باشد و مشکلات آنها کاهش یابد.

کد خبر 38438

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد