الکترونیکی شدن تمام خدمات بیمه درمانی مددجویان بهزیستی البرز

«دکتر اسدالله حیدری» مدیرکل بهزیستی البرز گفت: در حال حاضر ۱۱هزار و ۴۸۲ مددجوی بهزیستی در البرز از خدمات بیمه سلامت استفاده می‌کنند که ۶۳۹۵ نفر از آنها مرد و ۵۰۷۸ نفر از این مددجویان هم زن هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز و به نقل از خبرگزاری ایسنا، دکتر «اسدالله حیدری» مدیرکل بهزیستی استان البرز  در گفت‌وگو با این خبرگزاری با اشاره به الکترونیکی شدن تمامی خدمات بیمه درمان و نسخه‌پیچی برای افراد تحت پوشش بهزیستی اظهار کرد: افراد تحت پوشش بهزیستی از امروز (اول تیرماه) می‌توانند با ارائه کد ملی از خدمات درمان مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۱هزار و ۴۸۲ مددجوی بهزیستی در البرز از خدمات بیمه سلامت استفاده می‌کنند که ۶۳۹۵ نفر از آنها مرد و ۵۰۷۸ نفر از این مددجویان هم زن هستند.

دکتر حیدری توضیح داد: با این اوصاف از امروز دفترچه بیمه مددجویی حذف می‌شود و افراد تحت پوشش بهزیستی با کد ملّی باید خدمات درمانی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

این مسئول در پاسخ به اینکه مددجویانی که تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند چه شرایطی دارند، گفت: اطّلاعات همه افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی که در سامانه ارمغان ثبت‌نام کرده اند بررسی شده و کسانی که از بیمه دیگری برخوردار نیستند، تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

دکتر حیدری تأکید کرد: کلیه بیمه شدگان می توانند با شماره گیری کد دستوری #۱۶۶۶* از وضعیت بیمه ای و اعتبار نامه بیمه خود مطلع شوند.

کد خبر 38427

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد