نهضت قرآنی هر خانه یک جلسه قرآنی

جلسه شورای فرهنگی با محوریت قرآن و عترت با حضور مدیر کل بهزیستی استان، جهان آرا نماینده کانون قرآنی استان، وهابیان مسئول روابط عمومی بهزیستی استان، هما خانجانی مشاور مدیر کل در حوزه نابینایان و دیگر اعضاءشورا برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مدیر کل بهزیستی استان در این جلسه گفت: کار فرهنگی عمقی ندارد می تواند تابی نهایت باشدچه از نظر مکانی و چه از نظر زمانی وهر دستگاهی برای اهداف و آرمانها کار فرهنگی خودش را پیش می برد و متولی یک پارچه واحدی ندارد کار فرهنگی کار آهسته و پیوسته می باشد.

وی د رادامه افزود:ترویج معارف قرآن و عترت آرامش بیشتری را برای مردم فراهم می‌کند، قرآن و فرهنگ سازی بر مبنای آموزه های قرآن از مهم ترین کارهایی است که به برکت پیروزی انقلاب در کشور از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.

 در این جلسه  قاسم جهان آرا نماینده کانون قرآنی استان گفت: نزدیک به ۳۰سال است که با اداره کل بهزیستی استان در بحث شورای فرهنگی و فعالیت های دینی و قرانی سابقه همکاری را داشته ام و  از هیچ تلاشی درجهت اهداف و بحث فعالیت های دینی، مذهبی، قرآنی فرو گذاری نخواهیم کرد.

وی افزود: هیچ بودجه ای در کشور برای فعالیت های قرآنی مشخص نشده و هر دستگاهی با توجه به اهداف سازمانی خوددر بحث شورای فرهنگی فعالیت می کند.

قاسم جهان آراء در ادامه گفت: نهضت قرآنی این است که ما بتوانیم در هر خانه یک جلسه قرآن ایجاد کنیم تا بتوانیم از برکات قرآن در زندگی بهره ببریم و یکی از راهگشا ترین راه در دوران شرایط کرونایی  جهت آموزش و تقویت استفاده  ایجاد فضای اسکای روم برای جامعه هدف می باشد.

لازم به ذکر است دراین جلسه مصوب گردیدبرنامه های مربوط به قران و عترت ۱-اجرای برنامه های قرآنی برای جامعه هدف۲-اجرای برنامه های قرآنی جهت کارکنان و خانواده های ایشان ۳-اجرای مسابقات قرآنی در استان  اجرایی شود و در پایان برنامه ها گزارشی از فعالیت های ارائه شده به جامعه هدف ارسال گردد.

 نهضت قرآنی هر خانه یک جلسه قرآنی

 نهضت قرآنی هر خانه یک جلسه قرآنی

 

.

کد خبر 38417

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد