۳۰۰ هزار نفر در خراسان رضوی از خدمات معاونت توانبخشی بهزیستی استفاده می‌کنند

به گفته‌ی سرپرست بهزیستی خراسان رضوی، توانبخشی، یکی از مهم‌ترین بخش‌های سازمان بهزیستی است و بهترین، دشوارترین و مهم‌ترین خدمات بهزیستی در این بخش انجام می‌شود.

مسعود فیروزی در جلسه تکریم و معارفه جانشین معاون توانبخشی سابق و جدید این نهاد با بیان این مطلب گفت: امروز شاهد خداحافظی مدیری هستیم که سی سال تمام در توانبخشی بهزیستی فعالیت کرده و تمام جزئیات و برنامه‌های این بخش را بهتر از تمام مدیران سازمان می‌شناسد و به خدمات و مشکلات معلولین، سالمندان، بیماران روانی و سایر گروه‌های کم‌توان و توانجو، آشنایی کامل دارد.

محمد عارف آرام که امروز مراسم خداحافظی و بازنشستگی‌اش برگزار شد یکی از پرسابقه‌ترین کارکنان و مدیران توانبخشی بهزیستی استان است.

وی که در بیشتر سال‌های خدمتش، جانشین معاون توانبخشی بوده تا کنون بیش از ۵ معاون توانبخشی را جانشینی کرده و به گفته‌ی مسعود فیروزی با همه‌ی آنها در چالش‌ها و مشکلات، همراهی صمیمانه و مشفقانه داشته است.

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی که خود نیز دست کم پنج سال در معاونت توانبخشی این نهاد خدمت کرده گفت: اگر معاونت توانبخشی را از بهزیستی برداریم مهم ترین خدمات بهزیستی را حذف کرده‌ایم چون افراد دارای معلولیت از هر صنف و گروه اجتماعی که باشند از این معاونت خدمت می‌گیرند.

وی جمعیت هدف این معاونت را بیش از ۳۰۰ هزار نفر در استان اعلام کرد و گفت: صدها نوع خدمت ریز و درشت در بخش درمان، توانبخشی، توانمندسازی، حرفه‌آموزی، نگهداری، مراقبت در منزل، آموزش و توان‌افزایی برای افراد دارای معلولیت انجام می‌شود که نشان دهنده‌ی اهمیت خدمات این بخش و نقش آن در شاکله‌ی سازمان بهزیستی می‌باشد.

شایان ذکر است در این مراسم، اسماعیل احمدیان به عنوان جانشین معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی معرفی گردید.

کد خبر 38360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد