اجرای شفاف سازی در یک مجموعه نتیجه ی جزء ایجاد اعتماد نخواهد داشت

کمیته شفاف سازی اداره کل بهزیستی استان پیرو ابلاغ شیوه نامه شفافیت از سوی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور به منظور شفاف سازی فعالیت های سازمان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان اولین جلسه کمیته شفاف سازی استان برگزار شد. این کمیته به ریاست علیرضا ایزدپور مدیرکل و به دبیری جمیله محقق مسئول دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی استان و با حضور معاونین و روسای ستادی استان در سالن شهید فیاض بخش اداره کل برگزار شد.

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه ضمن گرامیداشت یوم الله ۲۸ خرداد ماه و تقدیر از حضور پرشکوه مردم ایران در انتخابات و تبریک به ریاست جمهور منتخب و اعضای جدید شوراهای اسلامی شهر و روستا ابراز داشتند : شکوه انتخابات امسال علی رغم تمام پیش آمدها و سم پاشی های دشمنان مثال زدنی بود و امید است در آینده شاهد برطرف شدن و کاهش مشکلات و در پی آن ایجاد آرامش و آسایش در جامعه باشیم.

ایشان در ادامه با اشاره به این مطلب که شفاف سازی در سازمان بهزیستی چندی است به اجرا در آمده و در این راستا نتایج قابل قبولی نیز محقق شده است بر این نکته تاکید داشتند که فرق است بین شفافیت و نظارت و این دو امر در برخی موارد با هم اشتباه گرفته می شود و افزودند : نیاز است در امر شفاف سازی دستورالعمل های مشخص تدوین و ابلاغ شود تا به نتیجه مطلوب دست یافت .

ایزدپور اجرای شفافیت را، ادامه و در راستای عدالت برشمرده و اظهار داشتند : باید با ایجاد شفافیت بدنبال تحقق عدالت بود و باید دانست که عدالت به معنی یکسان توزیع کردن بین افراد نیست بلکه عدالت به معنی تخصیص و سهمیه قائل شدن برای افراد به اندازه حق او است.

مدیرکل بهزیستی استان در پایان اجرای شفافیت را اعتماد ساز دانسته و تصریح کردند : اجرای شفاف سازی در یک مجموعه نتیجه ی جزء ایجاد اعتماد نخواهد داشت و سازمان بهزیستی در چند سال اخیر با اجرای این امر توانسته است بیش از پیش اعتماد جامعه هدف و آحاد جامعه را کسب نماید.

در ابتدای این جلسه، جمیله محقق مسئول دفتر مدیریت عملکرد اداره کل توضیحات تکمیلی را در خصوص شیوه نامه ابلاغی سازمان بهزیستی کشور در راستای برگزاری و تشکیل کمیته شفاف سازی ارائه کردند که پس از سخنان مدیرکل اعضاء جلسه به ارائه پیشنهادات با موضوع جلسه و فراخور حوزه کاری خود داشته که در این راستا مصوباتی در پایان جلسه و تصویب اعضاء رسیده شد.

کمیته شفاف سازی اداره کل بهزیستی استان در پیرو ابلاغ شیوه نامه شفافیت از سوی مشاور رئیس سازمان و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور به منظور شفاف سازی فعالیت های سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

کد خبر 38350

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد