اختلاف با همسر بیشترین عامل تماس های تلفنی با صدای مشاور بوده است

سوپروایزر خط مشاوره ۱۴۸۰ خراسان شمالی گفت: اختلاف با همسر بیشترین عامل تماس های تلفنی با شماره 1480 صدای مشاور بوده است.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، دکتر مریم رزمی سوپروایزر خط مشاوره ۱۴۸۰ خراسان شمالی در خصوص بیشترین مسئله ای که تماس گیرندگان در سال گذشته داشتند، اظهار کرد: در سال ۹۹ بیشترین تماس ها مربوط به اختلال افسردگی و کمترین آن مربوط به اختلال جسمانی بوده است.

وی بااشاره به اینکه بیشترین آمار تماس گیرندگان در این استان مربوط به اختلاف با همسر بوده است، افزود: در سال گذشته بالغ بر هزار و ۷۷۷ تماس در ارتباط با مشکلات روانی چون اختلاف با همسر بوده است که این آمار بسیار قابل توجه بوده و نیازمند آسیب شناسی بیستر در این خصوص از سوی مراکز ذی ربط می باشد.

سوپروایزر خط مشاوره ۱۴۸۰ خراسان شمالی با بیان اینکه در سال ۹۸ نیز بیشترین تماس مربوط به مشکلات با همسر بوده است، تصریح کرد: در سال ۹۸ بیشترین اختلال مربوط به افسردگی و کمترین آن مربوط به اختلالات تغذیه ای بوده است.

این مسوول بااشاره به افزایش آمار تماس گیرندگان در سال ۹۹ نسبت به ۹۸ بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا شاهد افزایش آمار تماس گیرندگان در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ بوده ایم وبرای افزایش سطح کیفیت و بهبود روند، ساعت کاری و همچنین نیروهای متخصص  در این زمینه را افزایش داده ایم.

رزمی بابیان اینکه شیوع کرونا و دور کاری تغییری در آمار سالانه در مرکز مشاوره حضوری نداشته است، تصریح کرد: این موضوع نشان دهنده آن است که افرادی که نیازمند مشاوره بودند به دلیل رعایت پروتکل ها ترجیح دادند که از خدمات تلفنی در سال 99 بیشتر بهره ببرند.

وی باتاکید بر تاثیر تبلیغات بر افزایش سطح تماس گیرندگان، افزود: با توجه به اینکه تعداد تماس های ناموفق بسیار کم است و تمام مشاوران تمام تلاششان بر این است که تماسی از دست نرود میتوان دلیل اصلی میزان مکالمه را تعداد کم تماس کل و عدم آشنایی مردم استان با صدای مشاور دانست.

کد خبر 38349

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد