خادمان و فعالین قرآنی بهزیستی تجلیل می شوند

مدیر کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری نخستین گردهمایی فعالان و خادمان قرآنی جامعه هدف بهزیستی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، نرگس عسگری در دیدار رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات استان گفت: نخستین گردهمایی فعالان و خادمان قرآنی بهزیستی استان با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در دهه آخر تیرماه و همزمان با هفته بهزیستی برگزار می‌شود.

مدیر کل بهزیستی استان افزود: این گردهمایی با هدف تبیین و شناسایی جایگاه و اهمیت قرآن کریم و  همچنین شناسایی توانمندی جامعه هدف بهزیستی برگزار می شود.

عسگری با اشاره به ضرورت توسعه فعالیت های فرهنگی و قرآنی در میان جامعه هدف بهزیستی به عنوان یکی از سیاست های اساسی در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی و دینی، خاطر نشان کرد: بر اساس سیاست سازمان بهزیستی کشور مبنی بر تلاش برای آشناسازی بیشتر جامعه هدف با معارف اسلامی و فرهنگ دینی، کانون قرآن و عترت در بهزیستی استان تشکیل شد تا با ارائه فعالیتهای متعدد و متنوع، متناسب با نیاز جامعه هدف و با مشارکت آنها زمینه رشد اجتماعی، فرهنگی و ارتقای دانش و آگاهی قرآنی و دینی افراد را فراهم آورد.

مدیر کل بهزیستی استان یکی از وظایف کانون قرآن و عترت را شناسایی و جذب افراد علاقمند و دارای افتخار قرآنی اعلام و اظهار داشت: با شناسایی این افراد ضمن استفاده از ظرفیت آنها، از فعالین موثر و خادمین دارای افتخارات ملی تقدیر به عمل خواهد آمد.

کد خبر 38337

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد