پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت مشارکت مردم در انتخابات

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، با صدور پیامی، مشارکت مردم در حماسه‌آفرینی انتخابات را، تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی‌اله نصر، با صدور پیامی، مشارکت مردم در حماسه‌آفرینی انتخابات  را، تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

"من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق"

مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی!

انتخابات، آزمون بزرگ سیاسی برای ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی محسوب می‌شود. چرا که با هر رای، مفهوم مردم‌سالاری و مشارکت در سرنوشت کشور رقم می‌خورد و این مهم در جریان گام دوم انقلاب اسلامی اهمیت بیشتری دارد.

  در طلیعه قرن جدید و آغاز گام دوم انقلاب اسلامی و با گذر از فراز و نشیب‌های فراوان، ایران و ایرانی علی‌رغم  کارشکنی‌ها و ایجاد موانع از سوی استکبار جهانی، به لطف الهی و در سایه توجهات، ولی عصر (عج) و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری، راه خود را به درستی طی نمود و حماسه‌ای کم‌نظیر آفرید، تا اقتدار این سرزمین را باردیگر به رخ جهانیان بکشد.

اینجانب؛ ضمن تبریک روزهای پرفضیلت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت علی‌بن‌موسی‌ الرضا (ع)، مراتب قدردانی، همدلی و همراهی خود را از خانواده بزرگ بهزیستی در سراسر استان، فرزندان رای اولی خانه‌های کودک و نوجوان، کارکنان و آحاد مردم، ابراز داشته و از حسن اعتماد شما که باردیگر با رفتن به پای صندوق‌های رای، در راستای اعتلای ایران اسلامی در مقابل جهانیان، گام برداشتید، خدای را سپاس گفته و در برابرتان دست ادب بر سینه خواهم ‌نهاد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اولین آزمون سیاسی در گام دوم انقلاب اسلامی بود و ایرانی غیور با رای هوشمندانه و متعهدانه توانست با انتخاب اصلح، دولت توانمند، کارآمد، و انقلابی در سرنوشت گام دوم انقلاب را برگزیند و امید است در سایه‌سار مقام معظم رهبری در جهت اعتلای خدمت‌رسانی به محرومین میهن اسلامی موفق باشند.

به یقین حضور پرشور و آگاهانه مردم دربزنگاه تاریخ و ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰، در تاریخ ماندگار خواهد ماند. روزی که مردم در سایه آگاهی و شناخت؛ توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را خنثی و به آنان ثابت کردند که با تمام وجود پای آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا ایستاده‌اند.

امید است بتوان با همراهی همه مردم غیور ایران زمین و حمایت از رئیس جمهورمحترم و منتخب مردم، در اعتلای نام ایران اسلامی و تحقق تمدن اسلامی گام‌های مستحکم‌تری برداریم.


                                                                                                                                                                                       دکتر ولی‌اله نصر

                                                                                                                                                                             مدیرکل بهزیستی استان اصفهان
 

کد خبر 38315

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد