کارشناسان و N.G.O ها به عنوان بازوان فعال حوزه پیشگیری قوی عمل کنند

به منظور نظارت بر روند فعالیت و ارتقای خدمات به مردم باید از ظرفیت همه فعالان حوزه پیشگیری استفاده کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل بهزیستی استان در نشست هم اندیشی کارشناسان حوزه پیشگیری به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، با اشاره به اهمیت مقوله سلامت روان در جامعه، به اهمیت پیشگیری به عنوان دروازه ورد بهزیستی و پیشگامی اقدامات پیشگیرانه در بهزیستی اشاره کرد و گفت: فعالیت های پیشگیرانه بهزیستی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کاهش معلولیت نقش مهمی دارد و می طلبد که بازوان پیشگیری قوی تر شوند.

عسگری افزود: با توجه به تعهّد و مسئولیت پذیری ngo  های این حوزه به عنوان سرمایه های اجتماعی فعال، ساماندهی و نظارت بر فعالیتهای آنها پررنگ تر  و اثر بخش تر شود.

مدیرکل بهزیستی استان با تاکید بر نقش تاثیر گذار کارشناسان حوزه پیشگیری در شهرستان ها، خاطر نشان کرد: نظارت و هماهنگی بر فعالیت مراکز، باید از سطوح شهرستانی و بر اساس چک لیست و دستورالعمل های سازمانی شروع و نتایج نظارت منجر به ارتقاء سطح خدمات شود.

عسگری با اشاره به در پیش رو بودن روز جهانی مبازره با مواد مخدر تصریح کرد: باید از ظرفیت همه گروهها و ابزارهای موجود برای آمورزش، آگاهسازی و پیشگیری اثربخش استفاده کرد.

کد خبر 38308

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد