پیام تبریک و تقدیر مدیرکل بهزیستی استان

در خجسته میلاد امام رئوف امام رضا علیه اسلام حافظین ارزش ها و آرمان های اسلامی عشق و ارادت خود را به میهن اسلامی در پای صندوق های رأی به نمایش گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان طی پیامی بشرح ذیل ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم عزیز استان سمنان در انتخابات میلاد پر برکت امام رضا علیه السلام را تبریک گفتند.

در این پیام آمده است : در خجسته میلاد امام رئوف امام رضا علیه اسلام حافظین ارزش ها و آرمان های اسلامی عشق و ارادت خود را به میهن اسلامی در پای صندوق های رأی به نمایش گذاشته و همانند گذشته وفاداری خود را به نظام ، شهدا و امام شهدا به رخ جهانیان گشاندند .


اینجانب میلاد پر برکت هشتمین ستاره امامت و ولایت را خدمت دوستداران اهل بیت علیهم السلام، کارکنان  , جامعه هدف اداره کل بهزیستی استان و عاشقان ولایت و امامت تبریک و تهنیت گفته و ضمن قدردانی از ملت شریف ایران حضور پر شکوه و مثال زدنی هم وطنان را پای صندوق های رأی ارزش آفرین دانسته و امید دارم که با همت و تعامل و خرد جمعی در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی  شاهد سرافرازی و سر بلندی بیش از پیش میهن اسلامی باشیم.

علیرضا ایزدپور
مدیر کل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 38284

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد